• Het enige wat ik nog zie is overal reclame,reclame, reclame. Twee balken aan de zijkant, bovenaan de pagina een grote balk. Onder het menu een balk, daaronder een balk. Tussen m'n geschreven tekst van m'n verhaal en de reacties een balk. Onder aan de site een balk. En dan zijn nu zelfs woorden onderstreept die reclame aangeven.

Ik snap dat een site geld nodig heeft van reclames om te kunnen bestaan, maar dit gaat echt veel te ver. Ik kan niet eens een verhaal lezen, zonder gek te worden van die onderstreepte woorden.

Is hier niet een optie voor om dit uit te schakelen? Want hier word ik gek van.

Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

HoechIin schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig dat bijna iedereen herhaald dat ze Adblock moet gaan installeren, na 2 keer weet ze het vast wel, toch? Of zit ik weer eens fout? c:

Je zit fout. Het wordt constant overal aangeraden maar toch hebben ze het allemaal niet en blijven deze topics komen. Het liefst dezelfde topics met ongeveer dezelfde namen. Je neus is ook niet zo lang, natuurlijk.

[ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 0:49 ]

Your make-up is terrible

Als er adds zijn die uit proportie zijn of weet ik veel wat, mogen deze gemeld worden aan een moderator of via contact. Dus je zegt van welke reclame je last hebt en hij zal geblokkeerd worden.
    Wij geven het door aan Rutger. De reclameprovider is extern, dus Rutger moet door hen de reclame laten blokkeren. ^^

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Wat scandal zegt. En volgens mij zijn er maar 2 banners (soms 3). Mochten er meer of storende banners zijn dan laat je het me maar weten.

Onderstreepte links en popup wijzen overigens op malware.

Binnenkort zal ik overigens eens kijken wat het beleid van Quizlet ten aanzien van adblockers zal zijn.

Dit is mijn signature...

Die onderstreepte woorden/teksten is inderdaad virus, maar dat kan je zo verwijderen als je naar het confriguratiescherm gaat en dan alle programma's.

[ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 10:01 ]

Alleen maar tranen van geluk

Adblock of GM. :') En voor die onderstreepte woorden even bij je Google extensies kijken, is niet van Q.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''