Beste users,
Het is eindelijk zo ver. We hebben er nieuwe moderators bij. Het team is met deze groep nieuwe moderators behoorlijk wat uitvergroot.
We willen iedereen bedanken voor het aanmelden! Mocht je er nu niet bij zitten dan kun je het altijd de volgende keer weer proberen.
De nieuwe moderators zijn:
1. Aldea
2. Constante
3. Delish
4. Fawkes
5. Javelin
6. Junns
7. Memoria
8. Mulleroni
9. Paracosm
10. Tolkien
11. Videnda
Geef ze een warm applaus!!
Een compleet overzicht met alle moderators vind je trouwens op:
http://www.quizlet.nl/crew.php
Een nieuw topic, nadat het vorige perongeluk verwijdert is.
-
24 mei 2014 - 10:2724 mei 2014 - 10:30
lol alweer?
Nogmaals gefeliciteerd dan! (:Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!
24 mei 2014 - 10:31Scribe schreef:
lol alweer?
Nogmaals gefeliciteerd dan! (:We will not be quiet, Stonewall was a riot!
24 mei 2014 - 10:3124 mei 2014 - 10:31Dat begint goed :')
To the stars who listen — and the dreams that are answered
24 mei 2014 - 10:33Ik heb zo het gevoel dat dit niet het enige topic gaat worden dat per ongeluk verwijderd zal worden.
Nogmaals gefeliciteerd dan maar.Take me to wonderland
24 mei 2014 - 10:34Omdat je het misschien niet gezien hebt: Erieka, ik denk wel dat jij het potentieel hebt om mod te zijn, dus je mag de moed zeker niet opgeven. Ik heb mij wel drie keer ingeschreven voor de moderatorverkiezingen en ben het ook nooit geworden. Al waren mijn eerste twee inzendingen misschien wat belabberd omdat ik nog jong was. (Ik weet zelf niet meer wat ik er heb ingezet). Ik heb mij ook twee maal ingeschreven voor de betaverkiezingen en bij de bemiddelaar ben ik het dan geworden. Noem mij maar eens crewgeil. Guess dat ik graag iets wou terug doen voor de site.
Maar wat ik wil zeggen is dat indien, je echt iets wilt terug doen voor Quizlet, je de moed niet mag opgeven. Misschien zit je er de volgende keer wel bij, want je verdient dit wel, vind ik persoonlijk. (bloos)Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
24 mei 2014 - 10:3424 mei 2014 - 10:35Bennefrost schreef:
Ik heb zo het gevoel dat dit niet het enige topic gaat worden dat per ongeluk verwijderd zal worden.
Nogmaals gefeliciteerd dan maar.
quidquid excusatio prandium pro
24 mei 2014 - 10:4224 mei 2014 - 10:45Oh, haha ik zat al tussen mijn topics te zoeken :')
Don't walk. Run, you sheep, run.
24 mei 2014 - 10:46Hopelijk heb ik dat niet gedaan, hèhè. Dat knopje zit wel erg dichtbij.
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
24 mei 2014 - 10:47Misschien is het handig om een pop-up waarop staat 'weet je zeker dat je dit topic wil verwijderen' te overwegen, weet je.
Hoe dan ook, gefeliciteerd :] Ik begin steeds minder crewleden te kennen zeg.i put the fun in funeral
24 mei 2014 - 10:4924 mei 2014 - 10:51Wide ik juist een reactie typen, kreeg ik zo'n naar wit scherm met foutcode.
Anyways, gefeliciteerd! Van de helft had ik al verwacht dat ze door waren.I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
24 mei 2014 - 10:51