Ik raak serieus geïrriteerd door mijn eigen school. Echt ongelofelijk... Vandaag kregen we een factuur in de brievenbus van mijn school, een factuur dat vorig schooljaar niet betaald werd. Het mooie van al is, dat die factuur niet eens klopt. Ik zou een busrit moeten betalen van een uitstap, die er eigenlijk nooit was en waar ik dus niet mee ben geweest. Mooi is dat, even leerlingen laten betalen voor iets dat niet eens klopt.
Mijn klasgenoot van vorig jaar die dit jaar weg is gegaan had het niet op haar rekening staan, maar mijn andere klasgenoot net zoals ik, wel. We besloten vorig schooljaar dus samen te gaan melden op het secretariaat dat we hier niet voor zouden betalen omdat het niet eens op ons factuur hoort te staan. Hele discussie en andere rimram. We besloten beide dus niet te betalen. Bij de herinnering terug geweest naar het secretariaat, weet hetzelfde liedje, discussie en hele rimram. Weer niet betaald en verder niks meer van gehoord. Nu krijg ik die factuur dus in de brievenbus en van zo'n dingen kan ik dus kwaad worden. Je gaat twee keer klagen dat het fout is en ze blijven facturen sturen dat ik het moet betalen? Nou maandag zal ik nog eens langs het secretariaat gaan, of misschien beter de directeur. Ik vind het echt een schande hoe mensen je dik in het zak willen zetten!
En hoezo gaan zij nu pas hun boekhouding van vorig schooljaar nakijken?
Hebben jullie al ooit zoiets meegemaakt?
[ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 13:37 ]
16 - 09 - '17