• Meh, ik hoor net dat voor de volgende competitie (bij atletiek) de opstelling van de teams zijn veranderd. Het zou maar een "kleine" aanpassing worden. Nou, ik ben gewoon in een heel ander team geplaatst waarvan ik de helft niet eens ken. En nu baal ik, omdat mijn vorige team net zo leuk was. :c
    Nu heb ik al totaal geen zin meer in de wedstrijd van zaterdag, maar goed, ik moet er maar het beste van maken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Vraag of je kan worden overgeplaatst?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carson schreef:
    Vraag of je kan worden overgeplaatst?


    Dat kan niet zomaar. Alleen als je er echt een goede reden voor hebt (dat heb ik dus niet).


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aw naja succes dan maar! Ik hoop dat dit team dan ook gewoon leuk wordt, het is misschien even wennen maar het lukt je wel :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    In ieder geval wens ik je succes! Ik hoop voor je dat de nieuwe groep leuk is.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Persoonlijk haat ik competities omdat ik altijd op mijn minst favoriete onderdelen wordt gezet :') in welke groep zit jij? Ik zit in de B2 junioren (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yoko schreef:
    In ieder geval wens ik je succes! Ik hoop voor je dat de nieuwe groep leuk is.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lizor schreef:
    Persoonlijk haat ik competities omdat ik altijd op mijn minst favoriete onderdelen wordt gezet :') in welke groep zit jij? Ik zit in de B2 junioren (:


    C1. Ik doe 1000, hoog en estafette. Maar mijn estafette team is nu ook veranderd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Iedereenhierboven
    Thanks. c: Ach ja, het is ook geen ramp.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    C1. Ik doe 1000, hoog en estafette. Maar mijn estafette team is nu ook veranderd.

    Oh omfg 1000 daar werd ik altijd op ingedeeld, vreselijk ;cc ik ben gestopt met competities omdat ik me te slecht voelde haha, maar estafette is leuk! En hoog ook als het lukt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yoko schreef:
    In ieder geval wens ik je succes! Ik hoop voor je dat de nieuwe groep leuk is.


    26 - 02 - '16

    Lizor schreef:
    (...)
    Oh omfg 1000 daar werd ik altijd op ingedeeld, vreselijk ;cc ik ben gestopt met competities omdat ik me te slecht voelde haha, maar estafette is leuk! En hoog ook als het lukt (:


    Opzich zijn die onderdelen voor mij wel gunstig. c: Welke onderdelen vindt jij leuk dan?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Opzich zijn die onderdelen voor mij wel gunstig. c: Welke onderdelen vindt jij leuk dan?

    Hordelopen en hink-stap-springen, maar dat is het enige wat ik kan haha. Ik ben heel slecht in werponderdelen en lange afstanden en hoogspringen kan ik ook niet omdat ik die lat eng vindt :') Verspringen en sprinten is wel oké


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.