• Enkele weken geleden heb ik een nieuw mobieltje aangeschaft, de Samsung Young S6310.


    Nu zit ik met het probleem dat het internet niet naar behoren werkt en ik heb echt geen idee hoe dit moet worden opgelost.
    Telkens als ik mijn wifi inschakel, heb ik een volledige verbinding aangezien ik me altijd aanmeld op telenet homespot.
    Ik heb alle verbindingsblokjes aangezien de "bron" zich in de hobbykamer van mijn vader bevindt maar telkens als ik me aan wil melden, beweert mijn mobiel dat die pagina niet beschikbaar is.
    Geen enkele pagina is beschikbaar, waardoor veel van mijn eigen surfvolume kwijtraak.
    Zo gaat het echt veel en ik weet niet hoe ik het op kan lossen.

    Ik weet het wachtwoord en de inlog van die telenet homespot, dus daar kan het niet aan liggen.
    Iemand die hetzelfde probleem heeft of iemand die weet hoe dit opgelost kan worden?
    Aan telenet kan het, denk ik, ook niet liggen aangezien het met mijn vorige mobieltje wel lukte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou het niet weten, misschien weet Mitchell het? Of als die het ook niet weet, moet je misschien even langs de telefoonwinkel gaan. Vaak weten ze daar de oplossing wel (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je moet naar een telefoonwinkel gaan!


    "The wrong thing about being gay is how people act whe

    Geen idee, sorry. :/ Misschien ligt het aan de homespot zelf?


    help

    Het probleem is dat ik er niet kan raken, heb te veel te doen en niemand anders kan het voor mij doen aangezien ik dat ding constant nodig heb. :x
    Heb het veel nodig voor foto's in verband met mijn eindwerk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb je op andere netwerken (van de buren bijv) geprobeerd of daar hetzelfde probleem is? Als dit het geval is ligt het waarschijnlijk aan de telefoon. Als dit niet het geval is, dan ligt het aan je netwerk thuis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Heb je op andere netwerken (van de buren bijv) geprobeerd of daar hetzelfde probleem is? Als dit het geval is ligt het waarschijnlijk aan de telefoon. Als dit niet het geval is, dan ligt het aan je netwerk thuis.

    Alles in de buurt is beveiligd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    (...)
    Alles in de buurt is beveiligd.


    Even aanbellen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Staat je data verbinding aan?
    Als je data verbinding niet aanstaat, zie je dat je wifi het doet, maar internet word geblokkeerd

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 21:44 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Hmm ik heb nu een iPhone maar had een Samsung Galaxy Ace 2 en die werkt ongeveer het zelfde. Ik heb ook een tijdje met dat probleem lopen te kampen, ik moet je teleurstellen maar het licht vaak aan de Samsung telefoon zelf :$... Hoe ik het heb opgelost? Geen idee eigenlijk ik heb hem vaak opnieuw opgestart en opnieuw laten verbinden en dan werkte het weer voor een poosje... Hoop dat je hier wat aan hebt (:
    Oh en als het niet blijft werken zou ik zeker naar de winkel gaan en miss licht het aan het toestel zelf en is het miss een fabrieksfout en idd probeer of het wel bij een vriendin of bij de buren werkt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 16:02 ]


    I just caught the wave in your eyes

    RickmanLover schreef:
    Staat je data verbinding aan?
    Als je data verbinding niet aanstaat, zie je dat je wifi het doet, maar internet word geblokkeerd


    Als je niet betaalt voor data via een provider (en dus veelal pre-paid hebt) zou ik data niet aanzetten. Dat kost geld. Wifi zou het gewoon moeten doen als op een gewone computer.
    Verder heb ik echt geen idee hoe je het op moet lossen. Nare toestand.


    For those I love, I will sacrifice

    Misschien staat je vliegtuigstand aan? Mocht het dat kunnen zijn....Ik heb eigenlijk totaal geen verstand van telefoons ;$


    wat was dit ookalweer