• Ja. Ik ben eindelijk slim. Handig, maar de pijn waarmee verstandskiezen doorkomen is vreselijk. Het voelt alsof ik drie voetballen in mijn mond heb of zo. Ik kan mijn kiezen nieteens fatsoelijk op elkaar zetten. Geweldig, zoveel pijn tijdens het examen. Heeft ook maar iemand tips waarmee de pijn verminderd? Paracetamol en zo al geprobeerd. Het is echt vreselijk gewoon. en hij is nog niet eens op de helft ugggh.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er zijn van die zalfjes die ze gebruiken als tanden bij baby's doorkomen, die helpt!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ibuprofen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ibuprofen?


    Dat wou ik ook al zeggen. Even belletje plegen met je huisarts/tandarts, zei kunnen je vast wel iets sterkers voorschrijven voor de pijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga even kijken voor die zalfjes, ibuprofen al geprobeerd en ja, als het echt niet minder wordt, ga ik wel na de dokter


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ijs op je wangen leggen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JamesPotter schreef:
    Ik ga even kijken voor die zalfjes, ibuprofen al geprobeerd en ja, als het echt niet minder wordt, ga ik wel na de dokter


    Misschien niet het meest prettige, maar anders ijsblokjes proberen?=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ga ik morgen proberen als het dan nog zo verschrikkelijk is(wat ik wel verwacht)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zeker naar een dokter gaan, en ijs op leggen,
    je kan ook ibuprofen en paracetamol afwisselen (innemen met minstens 1 uur tussen), niet zo gezond, maar werkt heel pijnstillend
    (ben ik blij dat mijn verstandskiezen verwijderd zijn)


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Ik vind persoonlijk dat speedyfen het beste helpt bij tandpijn, of spoelen met hextril


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.