Haha, ja, op zo'n moment wil je het liefst even kunnen verdwijnen. Dan wil je eens op tijd naar huis.
Ik werk bij de bakker en ik vind het hatelijk als ik op het punt sta te vertrekken er nog iemand binnenkomt. :')
Of nog hatelijker: als ik net alles gepoetst heb, inclusief het broodsnijmachine omdat er al anderhalf uur geen brood meer verkocht is en er nog maar eentje ligt en iemand komt net binnen als ik wil vertrekken en net die persoon wil dat laatste brood hebben. :')
Ik was zelf te maandag de hatelijke klant. Ik was maandag ziek in mijn maag en ging savonds om 19.20 nog bloed geven. Maar ik moest tot 19.45-50 wachten tot ik kon beginnen. En ze haalden naderhand de spuit uit mijn ader en ik zeg: 'oeh nu voel ik me slecht opeens'. Nog geen seconde later: 'Hmm, ik krijg precies het gevoel dat ik moet gaan overgeven.' En meteen daarna: 'oh, oh, ik moet echt overgeven.' En blegh in de vuilnisbak naast me. :')
Dus die waren om 20.00 (sluitingstijd) nog niet klaar omdat ze bezorgd waren of ik in orde was.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury