• Ik vraag me dat toch af waarom iedereen liegt...?!

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Don't Know.
    We kunnen ons beter afvragen waarom liegen we niet.


    *He's the one.

    Ja bekijk het even,[/weet niet wie je bent,.!]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oow selina, tuurlijk..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Pff,. je verpest mijn hele pff. Nee je hebt gelijk,.. Allemaal op de leugendectortest.1

    Oeh, that would be mean ... but fun ^^


    Bored.

    (...)
    Oeh, that would be mean ... but fun ^^

    Haha,.. gemeen is het, maar het is ook gemeen om dat leuk te vinden.puh.! totdat jij mag.:vork:


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oow selina, tuurlijk..


    x]


    Take My Hand Take A Breath ...

    om andere geen pijn te doen (als ze dan de waarheid te weten komen doet het veel meer pijn!),
    om zelf geen pijn te hebben, om zo geen moeilijke situaties moeten onder gaan, omdat er geen niet-liegend iemand bestaat! je kan niet, niet liegen! gekee zin! ookal wil je het niet je zal ooit wel liegen! om dingen te vermijden,


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Spellingsfout ff weggehaald. Ik weet niet waarom mensen liegen sorry ik doe het de hele dag door XD mja oké dat zijn smoesjes om mijn blondheid te verbergen... weetjewel zeggen dat ik me verslapen heb als ik te laat kom ipv dat ik gewoon nie top de klok keek =x [/mja iig wel eerlijk? =D]


    BAM!

    Soms uit beleefdheid (je gaat toch niet aan je directeur zeggen dat ie een lelijke kop heeft)

    of omdat ze even neit eerlijk willen zijn


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    omdat ze beter wille overkomen dan ze zijn


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    omdat ze jou niet de waarheid willen vertellen, ze zijn bang wat jou reactie zal zijn duz veranderen ze de waarheid naar een leugen zodat dat in hun eigen voordeel belandt!!
    (H)denk ik toggg..(K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    omdat mensen hun saaie, grijze levens meer kleur willen geven? of idd gwn bang zijn voor de waarheid.
    I hate it


    I am an idiot, I move.

    Soms uit beleefdheid (je gaat toch niet aan je directeur zeggen dat ie een lelijke kop heeft)

    of omdat ze even neit eerlijk willen zijn

    Mwaha, deze vind ik wel goed gevonden. :'D


    Tanya is de beste.