• Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Julah - 8 maart | 17
    Miriam - Transfer - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Wilkinson - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Allister - 24 december | 15
    Noek - Oase - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Schuester - 14 maart | 14
    Fren - Poppies - 9 januari | 14
    Eva - Feileacan - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 11



    EDDIE IN DE BEGINPOST *O*

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 18:25 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    *Knuffels terug.*
    Gelukkig morgen maar een half lesuur - we hebben film - dus kan ik vanavond wat in m'n boek lezen voor Nederlands. Als ik na de training nog leef tenminste. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Daddario schreef:
    (...)

    Ik zat naast hem, zonder mijn vriendinnen -kuch was een hel, ze zaten om mij te irriteren Nederlandse liedjes te luisteren- en hij pakte mijn map. ''Tja..'' Hij keek toen door en begon het te lezen. Nogal veel fouten eigenlijk :'D Dus hij gaat het morgen nakijken voor me als ik aan het gymmen ben. Is echt heel veel.

    Aw wat lief c:
    Toch? Of vat ik het verkeerd op haha


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    OH MY GODH AKJSGFIU;OHAWSKJRGPUEIDASHF HET EINDE VAN SEASON 1 EPISODE 6 IS ENG OMG :0


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Waarom gaat iemand (?) cijfers van een bord op de weg veranderen van 7988 naar 7987? o.O


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Aw wat lief c:
    Toch? Of vat ik het verkeerd op haha


    Jaa ik vind van wel haha. Mijn leraar zei al dat hij me niet wilt laten falen en ik hoop dat mijn crush dat ook niet wilt :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Jaa ik vind van wel haha. Mijn leraar zei al dat hij me niet wilt laten falen en ik hoop dat mijn crush dat ook niet wilt :'D

    Tuurlijk wilt hij dat niet. Wie gaat er nou dingen nakijken en er expres fouten inzetten of whatever. En hij is toch aardig tegen jou?


    Ik heb jullie topics een klein beetje gestalkt, haha. :s Surray..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Tuurlijk wilt hij dat niet. Wie gaat er nou dingen nakijken en er expres fouten inzetten of whatever. En hij is toch aardig tegen jou?


    Ik heb jullie topics een klein beetje gestalkt, haha. :s Surray..


    Hij had het net al een stuk nagekeken, dus ik moet weer alles opnieuw printen D: Het is het waard voor een goed cijfer, haha. Hij is wel aardig, ja c: Ik ken hem ook al sinds de basisschool dus ja..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Hij had het net al een stuk nagekeken, dus ik moet weer alles opnieuw printen D: Het is het waard voor een goed cijfer, haha. Hij is wel aardig, ja c: Ik ken hem ook al sinds de basisschool dus ja..

    Haha, als je printer maar niet leeg is nu. :Y) En natuurlijk is je crush aardig, anders is hij je crush toch niet? Haha.
    Het is vast fijn om met mensen van de basisschool op school te zitten, ik denk dat ik dan veel van mijn inside jokes samen had beleeft. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga eten, byee.
    Shoarma volgens mij. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Haha, als je printer maar niet leeg is nu. :Y) En natuurlijk is je crush aardig, anders is hij je crush toch niet? Haha.
    Het is vast fijn om met mensen van de basisschool op school te zitten, ik denk dat ik dan veel van mijn inside jokes samen had beleeft. :c


    Ach ja. Hij liet me er niet door tijdens de pauze, mijn vriendinnen aan de andere kant en ik aan de andere van hem. Trap op, trap af. Deuren dicht shizzel en achter muren verstoppen. Best gênant als veel mensen je aan zitten te kijken van ''Euhm, waarom ren je door de school?'' Hij kan echt irritant zijn, maar soms echt wonderbaarlijk aardig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Ach ja. Hij liet me er niet door tijdens de pauze, mijn vriendinnen aan de andere kant en ik aan de andere van hem. Trap op, trap af. Deuren dicht shizzel en achter muren verstoppen. Best gênant als veel mensen je aan zitten te kijken van ''Euhm, waarom ren je door de school?'' Hij kan echt irritant zijn, maar soms echt wonderbaarlijk aardig.

    Oh ja, dat is irritant ja.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Oh ja, dat is irritant ja.


    De hele pauze, die bestond uit 45 min. Mijn vriendinnen hun wenkbrauwen wiebelen als hij mijn hand vasthield om mij mee te trekken :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    De hele pauze, die bestond uit 45 min. Mijn vriendinnen hun wenkbrauwen wiebelen als hij mijn hand vasthield om mij mee te trekken :')

    Aaaaaawh, hahahaha ik zou precies hetzelfde doen als je vriendinnen :')
    Hahaha, de enige jongen die ik ooit een soort van leuk vond op deze school, vraag me trouwens niet waarom, dat lksdauph;elfj.k kut jong, was altijd gemeen tegen mij aan het doen. :c
    Naja, eerst niet toen zei hij dat mijn vriendinnen heksen waren en ik aardig was en nu ben ik gemeen en alles. Maar dat is logisch als ik dubbel zo gemeen tegen hem doe en hem sla en hem met het lelijkste meisje van de klas koppel. Zij is verliefd op hem o.O


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Aaaaaawh, hahahaha ik zou precies hetzelfde doen als je vriendinnen :')
    Hahaha, de enige jongen die ik ooit een soort van leuk vond op deze school, vraag me trouwens niet waarom, dat lksdauph;elfj.k kut jong, was altijd gemeen tegen mij aan het doen. :c
    Naja, eerst niet toen zei hij dat mijn vriendinnen heksen waren en ik aardig was en nu ben ik gemeen en alles. Maar dat is logisch als ik dubbel zo gemeen tegen hem doe en hem sla en hem met het lelijkste meisje van de klas koppel. Zij is verliefd op hem o.O


    Naaawhhh :C Mijn vriendinnen vonden hem niet aardig, hij vond mijn vriendinnen niet aardig. Nu kunnen ze wel met elkaar opschieten :') Hoe weet ik ook niet, haha. Buutt, dat is echt raar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Naaawhhh :C Mijn vriendinnen vonden hem niet aardig, hij vond mijn vriendinnen niet aardig. Nu kunnen ze wel met elkaar opschieten :') Hoe weet ik ook niet, haha. Buutt, dat is echt raar.

    Wat is raar? Dat hij eerst aardig was en nu gemeen doet?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.