Hooi! (:
Zoals je in de titel al wel kunt zien, vind ik mijn probleem een beetje moeilijk uit te leggen, haha. Het is namelijk zo dat als ik met mijn muis bij een willekeurige Q'er op ''lijst'' ga staan, ik dan normaal gesproken diens oude gebruikersnamen zou moeten kunnen zien. Sinds een tijd is dit niet meer mogelijk op mijn laptop. Bij een andere laptop heb ik er geen last van.
Ditzelfde gebeurt ook wanneer ik met mijn muis boven de titel van een topic ga staan, ik zie dan niet meer in welk subforum het topic staat. Ook heb ik af en toe last van reclames bij Quizlet, maar als ik dan naar een andere pagina op Quizlet ga is dat gelukkig weer weg.
Het is sinds kort ook bij het normale gebruik van internet. Zo stond ik gisteren met mijn muis op het Google plaatje (dat voor moederdag was veranderd, en als je er dan op staat kun je zien voor welke feestdag het plaatje is) en toen kreeg ik niet te zien voor welke feestdag het plaatje was.
Snapt iemand toevallig hoe dit komt, en hoe ik hier vanaf kom? Ik vind het namelijk steeds vervelender worden dat ik deze dingen niet meer kan zien.
Mocht het helpen: Ik heb er al een lange tijd Adblock Plus op (nooit eerder problemen mee gehad, maar goed), en ik gebruik Firefox.
x.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •