Deepthroaten?
Ik en Mindretall probeerden het net met bananen, maar was niet succesvol.
Is er een bepaalde techniek voor?
[ topic verplaatst door een moderator ]
-
11 mei 2014 - 21:2411 mei 2014 - 23:05
Voiceless schreef:
(...)
kan me wel voorstellen waarom, wij zijn namelijk niet echt aantrekkelijk enzo
fuck you ik ben heet als de teeering11 mei 2014 - 23:05Scribe schreef:
(...)
Op wat voor manier? c;
Vriendschappelijk, daarna zien we wel. Ik ben een nette jongen!We're all mad here.
11 mei 2014 - 23:05Ik gooi deze trouwens naar offtopic gezien de strekking van het topic
Life is hard and then we die
11 mei 2014 - 23:05DavidBowie schreef:
(...)
Oke, dan ga ik er wat meer moeite in steken.. Kom jij hier vaker?
En ik?Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
11 mei 2014 - 23:05Grapje gees, ik denk dat het you and me is vanavond
11 mei 2014 - 23:05PUKKELxDING schreef:
(...)Deepthroaten is een onderwerp dat over het algemeen thuishoort in een bepaalde 18+ wereld. Wettelijk gezien in ieder geval. Dus vandaar.
Amen.Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!
11 mei 2014 - 23:05PUKKELxDING schreef:
Ik gooi deze trouwens naar offtopic gezien de strekking van het topic
Mooi verwoord, haha :'DEven as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried
11 mei 2014 - 23:06Voiceless schreef:
(...)
Omdat pijpen natuurlijk echt niet kan voor je 18e.. :'D
Nou ik heb het wel al eens geprobeerd toen ik nog lang geen 65 was. Jammer van dat condoom met aardbeiensmaak, gatverdamme.I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
11 mei 2014 - 23:06DavidBowie schreef:
(...)
Oke, dan ga ik er wat meer moeite in steken.. Kom jij hier vaker?
Yes, zeer actief op Quizlet. Jij?Big girls cry when their hearts are breaking
11 mei 2014 - 23:06DavidBowie schreef:
Grapje gees, ik denk dat het you and me is vanavond
Ik wil deze keer wel boven op.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
11 mei 2014 - 23:06Novoselic schreef:
(...)
Nou ik heb het wel al eens geprobeerd toen ik nog lang geen 65 was. Jammer van dat condoom met aardbeiensmaak, gatverdamme.
Goed zo, verloofde van me, aardbeiensmaak is vies inderdaad.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
11 mei 2014 - 23:07Voiceless schreef:
Wettelijk gezien kunnen we door ouders worden aangeklaagd als hun kinderen schrikken van dit topic omdat er geen waarschuwing bij staat
(...)
Omdat pijpen natuurlijk echt niet kan voor je 18e.. :'DLife is hard and then we die
11 mei 2014 - 23:07Mindretall schreef:
(...)
Vriendschappelijk, daarna zien we wel. Ik ben een nette jongen!
... (:Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!
11 mei 2014 - 23:08Voiceless schreef:
(...)
Kan niet anders.. Wanneer trouwen we?
Waarom niet gewoon nu?
Je wordt wel mijn tweede vrouw als je dat niet erg vindt, ik heb er al een.I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
11 mei 2014 - 23:08PUKKELxDING schreef:
(...)Wettelijk gezien kunnen we door ouders worden aangeklaagd als hun kinderen schrikken van dit topic omdat er geen waarschuwing bij staat
Wow, haha.. Dat is niet tof. :p
Voor deze keer kan ik er dan wel mee leven haha.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'