• Hallo,

    Ik heb wat rollen nodig voor mijn verhaal en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

    Samenvatting verhaal

    Richard is een normale jongen, die een normaal leven leid en bij zijn moeder woont, maar dan doet hij op een dag een ontdekking, want hij vind namelijk een boek waar veel over zijn vader in staat, die hij al sinds zijn tweede verjaardag niet gezien heeft. Hij doet een wonderbaarlijke ontdekking en dan begint zijn avontuur in een magische wereld op zoek naar zijn vader, maar dan komt hij erachter dat zijn familie niet is, wie hij denkt dat ze zijn.

    Rollen die ik nog nodig heb

    - Beste vriend Richard
    - Moeder van Richard (Een wat apart mens)
    - Vader van Richard ( Een wat oudere man)
    - Princess Calina ( Mooi meisje)
    - Koning/Koningin ( Vader/moeder van Calina)
    - Twee reisgenoten van Richard en zijn vriend ( Beetje gekken gasten)
    - Een wijze oude magier die Richard helpt op zijn reis
    - Een demoon-achtige badguy, die wel als menselijk gedaante voorkomt.
    - Het hulpje van de badguy
    - Een krachtige strijder die voor zijn volk vecht.

    Dat waren er wel wat, maar ik hoop dat het gaat lukken.

    Lijstje om in te vullen:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:[liefst foto]
    Kleding:
    Land [Magische fantasie-land] Het liefst oud romeinse namen
    Kracht: [Magie, zwaard etc.']
    Karakter:
    Nog bepaalde toevoegingen: Als jij nog iets leuks weet mag je dat hier zeggen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 20:59 ]

    Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen zal ik het super waarderen, alvast bedankt!

    Ik vul de prinses in, hehe. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    Naam: Calina Aurelia Solaris.

    Rol: Prinses Calina.

    Leeftijd: Negentien jaar, geboren op vijfentwintig mei.

    Uiterlijk: Zie foto. De faceclaim is Holliday Grainger, bekend van 'The Borgias', waar ze de rol van Lucrezia Borgia vertolkte.

    Kleding: Calina draagt graag wijde jurken met een lage hals. Ze draagt over het algemeen een bloemenkrans in haar haren en draagt weinig make-up. De materialen waarvan haar jurken zijn gemaakt zijn satijn en zijde. Haar favoriete kleur is rood, waardoor ze graag rode kledingdracht draagt.

    Land: Solaris, dit land is naar haar achternaam vernoemd.

    Kracht: Calina haar kracht is magie. Ze kan ook met werpmessen omgaan, maar het liefste maakt ze gebruik van de kracht die ze vanuit haar binnenste kan besturen.

    Karakter: Calina wordt beschreven als een integer en stil persoon. Ze staat bekend als een grijze muis die liever de kat uit de boom kijkt en maakt niet zo snel contact met andere mensen. Dit betekent echter niet dat Calina geen vriendelijk persoon is, integendeel zelfs. Als ze eenmaal uit haar schulp is gekropen blijkt ze een charmant en zachtaardig meisje te zijn dat geen enkele vlieg kwaad zal doen. Ze is lieflijk, vriendelijk en zelfs een tikkeltje moederlijk, aangezien haar zorgzaamheid soms verdergaat dan nodig is. Het duurt een tijdje voordat je deze kant van Calina zal zien, aangezien ze nogal verlegen is en zich het liefste op de achtergrond houdt. Ook zegt ze niet zoveel en vermijdt ze gesprekken het liefste, aangezien ze nou eenmaal bang is ok iets verkeerds te zeggen of doen. Dit houdt niet in dat ze bits of verwaand is; Calina houdt nou eenmaal niet zo drukte en vindt een rustige, ontspannen sfeer veel relaxter dan een drukke omgeving.
    Calina mag weliswaar een vrouw zijn met een hartje van goud, ze is wel een erg breekbaar type. Je zal haar amper zonder een brede glimlach op haar gezicht zien rondlopen, maar diep vanbinnen zit er eeuwig verdriet en wrok in haar aderen genesteld. Ze is erg gevoelig en als je de vinger op de zere plek weet te leggen, zal ze gemakkelijk van streek raken en zichzelf nog meer afzonderen van de rest dan gewoonlijk. Ze is gemakkelijk verdrietig te krijgen en hoewel ze niet snel boos wordt, zal ze niet optimaal kunnen presteren als ze mentaal uitgeput is. Iets wat snel gebeurd is bij Calina

    Extra: Calina krijgt weinig vrijheid thuis en voelt zich nogal opgesloten, waardoor ze zich erg alleen en verdrietig voelt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 18:25 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartstikke bedankt Miserables! Prachtig!

    Vul zo de badguy en zijn hulpje in.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Vul zo de badguy en zijn hulpje in.


    Ik ben benieuwd!

    Naam: Seth Abigor
    Rol: De badguy
    Leeftijd: Niemand enkel zijn hulpje weet zijn echte leeftijd. (uiterlijk 25, werkelijk:; 225)
    Uiterlijk:


    Kleding: Seth draagt donkere kleding waar brandgaten in zitten. Hij draagt wollen vingerloze handschoenen. Hij heeft geen schoenen daar raakt hij snel geiiriteerd door.
    Land: Overal en nergens, Land laat ik aan jou over.
    Kracht: Seth gebruikt black magic, hij heeft altijd scythe, waarvan de steel gemaakt is van mensenbeen en het blad gesmeed is door drakenvuur (Dat is wat hij altijd vertelt.)
    Karakter: Seth heeft een duisteren persoonlijkheid waarbij hij vaak zijn lolige persoonlijkheid naar voren laat komen. Seth houd ervan om lol te hebben met anderen maar als personen lollig doen over hem, zal hij zijn magie gebruiken om de persoon klein te krijgen.
    Deze demoon wilt niets liever dan de koning uithangen en draagt alles aan zijn hulpje op, ook al is het enkel om kwaadaardig te lachen.
    Nog bepaalde toevoegingen: De rest laat ik aan jou over.

    Naam: Rath
    Rol:[/b[] Hulpje van de badguy
    Leeftijd: jaartje of 21
    Uiterlijk: Foto komt.
    Kleding: Rath draagt een wijde shirt over zijn magere lichaam en een wijde broek die vrij vaak afzakt. Zijn sandalen raffelen aan alle kanten en op zijn hoofd heeft hij een klein petje.
    Land: Hulpje van Seth, dus hij volgt hem overal.
    Kracht: Heeft totaal geen kracht, gebruikt zijn tanden en nagels als wapens.
    Karakter: Rath is een vieze, naar rattenruikende, giepig jongetje dat alles doet om zijn meester tevreden te houden, in ruil voor eten en onderdak. Rath douched nooit, en heeft daar ook totaal geen behoefte aan.
    Rath's lach lijkt eerder gepiep van ratten.
    Nog bepaalde toevoegingen: Ik maak alles uitgebreid, maar hier alvast om ermee te beginnen.

    Als er nog wat veranderd moet worden, doe ik dat.


    Vampire + Servant = Servamp

    Dankjewel alvast! Dan heb ik deze rollen alvast!

    Alvast bedankt voor de rollen die ik al heb! Ik hoop dat iemand nog wat andere rollen kan maken! Credits naar jou!

    Naam: Semilia Odila Solaris

    Rol: Koningin (Moeder van Calina)

    Leeftijd: 39 jaar.

    Uiterlijk:
    Semilia Odila Solaris

    Kleding: Semilia ziet sinds de dood van haar man graag donkergetinte kleding. Donkerblauw, zilver, grijs, zwart en bordeaux staan op de eerste plaats als het op haar garderobe aan komt. De jurken hebben vaak een lange sleep en vaak is er een soort of vorm van een korset in verwerkt. De kroon die ze op heeft komt grof, mannelijk en ijzig over.

    Land: Solaris

    Kracht: Zwarte magie, al gebruikt ze dit voor het goede en verbergt ze de ware aard van haar magie. Voordat ze deze kracht ontdekte was ze een ontzettend goede boogschutster.

    Karakter: Koningin Semilia is altijd een lieve en warme moeder geweest, die haar kinderen tot de dood zou beschermen. Jammer genoeg is dit sinds de dood van haar man helemaal gekeerd. Haar karakter onderging een metamorfose. De lieflijke dame die ooit aan de Koning z’n rechterhand zat, is nu ijzig en kil. Het geduld maakte plaats voor een lichte drift. Ook tegenover haar kinderen. De prinsessen worden kort gehouden en mogen amper het paleis uit. Niet enkel haar karakter maar ook haar levenswijze is veranderd. De magie die ze in zich heeft gebruikt ze enkel nog voor het kwade al verbergt ze dit voor haar onderdanen en haar rijk. Niemand op haar kinderen na heeft dit ooit gemerkt. De enige ‘positieve’ karaktereigenschap die ze heeft is dat ze haar wil door zal drammen en altijd zal krijgen wat ze wilt. Ondanks al dit wordt ze nog steeds geadoreerd door haar volk.


    Is dit goed? Heb zoiets nog nooit gedaan :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hinrisath schreef:
    Hallo,

    Ik heb wat rollen nodig voor mijn verhaal en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

    Samenvatting verhaal

    Richard is een normale jongen, die een normaal leven leid en bij zijn moeder woont, maar dan doet hij op een dag een ontdekking, want hij vind namelijk een boek waar veel over zijn vader in staat, die hij al sinds zijn tweede verjaardag niet gezien heeft. Hij doet een wonderbaarlijke ontdekking en dan begint zijn avontuur in een magische wereld op zoek naar zijn vader, maar dan komt hij erachter dat zijn familie niet is, wie hij denkt dat ze zijn.

    Rollen die ik nog nodig heb

    - Beste vriend Richard
    - Moeder van Richard (Een wat apart mens)
    - Vader van Richard ( Een wat oudere man)
    - Princess Calina ( Mooi meisje)
    - Koning/ Koningin ( Vader/moeder van Calina)
    - Twee reisgenoten van Richard en zijn vriend ( Beetje gekken gasten)
    - Een wijze oude magier die Richard helpt op zijn reis
    - Een demoon-achtige badguy, die wel als menselijk gedaante voorkomt.
    - Het hulpje van de badguy
    - Een krachtige strijder die voor zijn volk vecht.

    Dat waren er wel wat, maar ik hoop dat het gaat lukken.

    Lijstje om in te vullen:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:[liefst foto]
    Kleding:
    Land [Magische fantasie-land] Het liefst oud romeinse namen
    Kracht: [Magie, zwaard etc.']
    Karakter:
    Nog bepaalde toevoegingen: Als jij nog iets leuks weet mag je dat hier zeggen.

    Ik vul zo wel zijn beste vriend in. Maar hoe oud is de hoofdpersoon ongeveer? En waar en wanneer speelt het verhaal af? En moet die beste vriend ook magische krachten hebben?
    Ik vraag zo veel.... :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carson schreef:
    Ik vul zo wel zijn beste vriend in. Maar hoe oud is de hoofdpersoon ongeveer? En waar en wanneer speelt het verhaal af? En moet die beste vriend ook magische krachten hebben?
    Ik vraag zo veel.... :W


    De hoofdpersoon is ongeveer rond de 17, het verhaal speelt zich af in een magische wereld waar ze terecht komen en die vriend mag magische krachten hebben, maar dat hoeft niet.

    Ik maak nog wel een rol aan. Weet wat leuks voor de twee reisgenoten. En ik zal nog een foto van Rath toevoegen.


    Vampire + Servant = Servamp