• Mijn klein zusje is lid van de KSA (jeugdbeweging) en vandaag waren ze uitgenodigd voor het vormsel van een KSA lid. Voor maar 5 EUR gingen ze dus bbq'en etc. en dit tot 21u vanavond. Nu moest ik snel achter rijden omdat mijn mama mijn zus haar jasje vergeten was en toen ik aankwam vertelde ze me dat iemand al het vlees, de groenten en de BBQ-set hebben gestolen. Wie doet nu zo iets? Dat vind ik echt onbeschoft gewoon. Dat meisje is nu natuurlijk ontzettend triestig, want heel haar feestje is in het water gevallen. Gelukkig mogen alle kinderen wel nog steeds tot 21u blijven en zullen ze voor een back-up zorgen, maar alsnog. Ik ben sowieso al tegen stelen, maar mensen doen nu eenmaal stomme dingen onder bepaalde omstandigheden, maar een hele BBQ-set met eten stelen van de KSA vind ik gewoon ronduit onbeschoft.

    My faith in humanity is destroyed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt... wauw.
    Wat voor eikels lopen er toch rond op deze wereld.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat vind ik echt vreselijk zwak.
    Als je gaat stelen en het dan ook niet voor kinderen gaat verpesten is er echt iets mis met je. (Sorry voor personen die het doen) Zielig voor dat meisje haar feestje, maar gelukkig hadden ze een Back-Up.
    Stelen over het algemeen vind ik ontzettend triest maar die persoon is wel erg diep gezonken.

    Hopelijk hadden ze het toch leuk! (:


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Dat vind ik echt vreselijk zwak.
    Als je gaat stelen en het dan ook niet voor kinderen gaat verpesten is er echt iets mis met je. (Sorry voor personen die het doen) Zielig voor dat meisje haar feestje, maar gelukkig hadden ze een Back-Up.
    Stelen over het algemeen vind ik ontzettend triest maar die persoon is wel erg diep gezonken.

    Hopelijk hadden ze het toch leuk! (:
    Welja, wat de back-up zal zijn weet ik nog niet, maar ze mogen toch al tot 21u blijven. Misschien dat ze frieten gaan eten. Wie weet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat heb je toch achterlijke idioten rondlopen.


    ars moriendi

    Wat verschrikkelijk om te horen dat er zulke mensen op deze wereld zijn.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Wat verschrikkelijk om te horen dat er zulke mensen op deze wereld zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is wel heel sneu. Echt stomme mensen weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aw, ik ben nu in staat om allemaal vleesjes langs te brengen zodat ze wel kunnen bbq-en.
    Echt heel triest als je zo iets gaat stelen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Zeker dat het geen flauwe grap van de CHIRO is?( (of is de rivaliteit in jullie gemeente niet zo groot?)
    Nouja, het blijft echt een rotstreek.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ribery schreef:
    Wat heb je toch achterlijke idioten rondlopen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is echt wel mottig. Wat gaat er door sommige mensen hun hoofd?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Idioten... Je zou toch maar een feestje willen verpesten en het nodig vinden om vlees en andere materialen te stelen... Triestig.
    Waar zouden ze die bbq-set gelaten hebben? Lijkt me een beetje lastig om ver mee te sjouwen en daarbij al het andere ook nog mee te nemen. Daarbij moesten ze ook nog weten dat die barbecue er was en dat er een mogelijkheid was om alles mee te nemen. Het zou me niets verbazen als dit gepland was, maar dat kunnen ook gewoon mijn complottheorieën zijn.


    Hamartia

    Tolstoy schreef:
    Zeker dat het geen flauwe grap van de CHIRO is?( (of is de rivaliteit in jullie gemeente niet zo groot?)
    Nouja, het blijft echt een rotstreek.
    Ik denk dat wij hier enkel de KSA hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Opinor schreef:
    Idioten... Je zou toch maar een feestje willen verpesten en het nodig vinden om vlees en andere materialen te stelen... Triestig.
    Waar zouden ze die bbq-set gelaten hebben? Lijkt me een beetje lastig om ver mee te sjouwen en daarbij al het andere ook nog mee te nemen. Daarbij moesten ze ook nog weten dat die barbecue er was en dat er een mogelijkheid was om alles mee te nemen. Het zou me niets verbazen als dit gepland was, maar dat kunnen ook gewoon mijn complottheorieën zijn.
    We hadden ook al gedacht dat het misschien de oudere waren die het verstopt hadden, maar ik vermoed dat de leiders zoiets wel doorvertellen. Daarnaast was die ene ook heel hard aan het wenen, dus ik denk dat het echt wel gewoon weg is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat vind ik dus echt zwak. Als je al gaat stelen (moet je sowieso niet doen), steel dan van rijke volwassen mensen die alles hebben ofzo. Niet van kinderen.
    Net zoiets als dat ze een tijd terug van de voedselbank alle sinterklaas cadeaus gingen stelen...
    Echt zwak gewoon.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…