Serieus... Ik had niet verwacht dat het uiteindelijk zo gezeur zou worden.
In dit topic vertelde ik al dat ik een verrassingsreis had geboekt. Nou, ik zit al de hele week te wachten op welke bestemming het nou zou worden. Ik zat zondag dus heel zenuwachtig te wachten op wat het zou worden, krijg ik één of ander stom mailtje van dat de uitgekozen datum hun niet uitkwam.. Zij konden voor mij in die week geen reis boeken, wat ik sowieso al vreemd vond, maar ineens werden de datums dus ook veranderd naar een week dat ik gewoon op school zit. Dat betekende dus eigenlijk al lichte paniek, aangezien mijn toetsweek ergens in Juni begint. Lekker dan...
Nou na heel veel heen en weer gemaild te hebben, heb ik het voor elkaar gekregen het toch in de uitgekozen week te proppen, al moest ik perse daarvoor een nacht bijboeken. (Oké vooruit dan maar). Na zo snel mogelijk betaald te hebben, moest ik alsnog vier dagen wachten voor de bestemming, maar hij is er eindelijk! Blijkbaar gaan wij in Juni naar het prachtige Bologna in Italië. Ik ken nog niet heel veel van die plaats, dus ik zal moeten zoeken wat ik kan gaan doen, maar dat is wel de moeite waard. Er is alleen één lichtpuntje aan dit alles; We krijgen gratis ontbijt (ter waarde van 60 euro.)
Waar gaan jullie allemaal heen in de (zomer)vakantie?
It's never gonna happen, Guys.