• Zoals velen van jullie wel weten, heb ik mijn eigen fundraiser. Daar voor had ik 72 euro aan contant geld verzameld en dat had ik aan mijn ouders gegeven zodat zij het naar mijn fundraiser over konden maken, omdat ik zelf geen 72 euro op mijn rekening heb. Toen ik vroeg wanneer ze het gingen storten, zei mijn moeder dat ze te weinig geld ervoor hadden, aangezien ze ook voor mijn zusje de vakantie voorgeschoten hadden. Nu ben ik erachter gekomen dat het niet daarvoor is, maar dat ze zo'n 160 euro uit hebben gegeven aan een concert. Ik gun hen dat best, maar ik vind het echt lullig dat ze mijn geld er dan niet opzetten.


    Your make-up is terrible

    Ik snap je helemaal. Ze is niet echt eerlijk geweest ook, door dat te zeggen, toch?
    Wanneer denk je dat het geld er wel op kan komen? Of is dat dan te laat?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    Ik snap je helemaal. Ze is niet echt eerlijk geweest ook, door dat te zeggen, toch?
    Wanneer denk je dat het geld er wel op kan komen? Of is dat dan te laat?


    Het zal niet te laat zijn, maar het is wel oneerlijk.


    Your make-up is terrible

    Dat is verdomd lullig inderdaad. Ik snap bovendien niet waarom ze jouw geld niet gewoon willen overschrijven?


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Het zal niet te laat zijn, maar het is wel oneerlijk.


    Ja, dat is waar. Het lullige vind ik wel dat ze niet eerlijk is geweest omtrent het geld en waarheen het is gegaan. (of ik lees niet goed hoor, kan ook)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wát! Wauw. Ik zou echt... Ik zou echt flippen, zeker als ze dat niet gewoon zouden zeggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Echt lullig. En wat nu? Ga je naar de bank om het te laten storten? Daar heb je van die handige automaten staan waar je in 1 keer alle briefjes in kan doen.

    (met alleen muntgeld lijkt me dat nogal vervelend)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 18:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Echt lullig. En wat nu? Ga je naar de bank om het te laten storten? Daar heb je van die handige automaten staan waar je in 1 keer alle briefjes in kan doen.

    (met alleen muntgeld lijkt me dat nogsl vervelend)

    Nee, daar heb je bij sommige banken ook stortbakken voor (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rhyme schreef:
    Echt lullig. En wat nu? Ga je naar de bank om het te laten storten? Daar heb je van die handige automaten staan waar je in 1 keer alle briefjes in kan doen.

    (met alleen muntgeld lijkt me dat nogal vervelend)


    Het probleem is, dat er al 50 euro uit is wat mijn moeder voor boodschappen heeft gebruikt. We hadden trouwens briefjes en muntgeld, wat nog een hel is met storten ook.


    Your make-up is terrible

    Das niet tof... Ik snap wel dat je daar pissig over bent. Zelf zou ik echt boos op ze zijn, omdat ze dan een afspraak met mij hadden gemaakt die ze niet nagekomen waren op deze manier.


    Hamartia

    Wow, dat vind ik echt niet kunnen. Het is prima als je het even netjes overlegt, maar ik vind het asociaal als je er niets over zegt en het geld maar zelf houdt. Het zijn je ouders, maar ze kunnen niet zomaar je geld "inpikken". Zeker niet als je - zoals jij dus - al volwassen bent.
    Edit: Oh fuck. Ik zie nu pas dat dit een oud topic is. Sorry, ik ben te moe om op de datum te letten.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 1:46 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"