• Heey,
    ik zit met en groot probleem xD

    Sinds Dinsdag zit er een hele groep uit de 3e me achter na.[Ik zit in de 2e] Ze zijn me uitaan het schelde en zegge dat ik binnekort erg veel klappe ga krijge... T ging dus zo;

    Ik zit dinsdag in de Levenbeschouwingsles en toen schreef een huppelkutje een brief[Negatief] Zonder haar naam eronder. Die is bij een jongen terecht gekomen en denkee ze dat dien van mij komt..

    Wat moet ik nu doen ?/

    Ik heb maandag pas weer me mentor..

    Kwil niet dalijk bond en blauw zijn ;(



    Help .......


    xx Roxy

    Is je mentor dan niet iedere dag op school ofzo...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Praat erover, met zo veel mogelijk mensen.

    @ PATRICKLOVEx

    Ik ben Soort van Scene. Kheb een andere style. Niet iedereen moet me..

    @ THxAVRIl
    nee me mentor heeft morgee geen Les.

    - In de titel moet staan waar het onderwerp over gaat.

    - Verplaatsing naar --> School

    Nog iemand idee ??

    Afdelingshoofd? Rector? Conrector? Andere leraar?


    Bored.

    Afdelingshoofd? Rector? Conrector? Andere leraar?


    Ja als ik het ten z'n leraar zeg en die mensee krijge corvee.. Buite sgool gaan ze me opw8ee :(

    (...)

    Ja als ik het ten z'n leraar zeg en die mensee krijge corvee.. Buite sgool gaan ze me opw8ee :(

    Damn, doe niet zo moeilijk. Als je je bek dichthoud weet niemand ervan en kunnen ze er al helemaal niets aan doen. Zeg het gewoon tegen iemand. Zolang het maar iemand is die er wat aan kan doen. Praat met je ouders, maar ga niet in een hoekje zielig lopen wezen. Kom eens voor jezelf op, eah.
    En ja, ik ben nu bot, maar dat is blijkbaar de enige manier waarop je bij sommige users door kunt dringen.


    Bored.

    (...)
    Damn, doe niet zo moeilijk. Als je je bek dichthoud weet niemand ervan en kunnen ze er al helemaal niets aan doen. Zeg het gewoon tegen iemand. Zolang het maar iemand is die er wat aan kan doen. Praat met je ouders, maar ga niet in een hoekje zielig lopen wezen. Kom eens voor jezelf op, eah.
    En ja, ik ben nu bot, maar dat is blijkbaar de enige manier waarop je bij sommige users door kunt dringen.


    t zou kunne. Maar die emnsee hebbe bijna de halve sgool achter zich staan ......

    wat wil ik daar tege doen

    (...)

    t zou kunne. Maar die emnsee hebbe bijna de halve sgool achter zich staan ......

    wat wil ik daar tege doen

    Daarom moet je ook naar een hogere macht grijpen!


    Bored.

    Meisje !!
    Zit je met problemen kom naar mij Toe ^^

    IEDERREN KAN NAAR MIJ KOMEN IK HELP GRAAG ^^

    (...)

    Ja als ik het ten z'n leraar zeg en die mensee krijge corvee.. Buite sgool gaan ze me opw8ee :(

    Zorg ervoor dat je met vrienden bent en schakel zoveel mogelijk mensen in op het op te lossen.


    No growth of the heart is ever a waste