• Ik heb een idee voor een rpg, maar ik weet niet of er mensen aan mee willen doen.

    Als je dood gaat brengen de grimreapers je naar het nabestaan. Als je een goed leven hebt geleid komt een Frey je ophalen en brengt hij/zij je naar de hemel. Heb je een slecht leven gelijd dan komt een selehten je ophalen die je naar de hel brengt. De grimreapers zijn dus op gedeeld in twee groepen, Frey en Selehten. In het hoofdkwartier van de reapers liggen boeken vol met de sterfdatum en sterfplaats van iedere persoon op aarde en zo weten de reapers dus ook wanneer ze op welke plaats moeten zijn om een ziel over te brengen naar het nabestaan. Maar dan gebeurd er iets raars een aantal mensen gaan niet dood op het moment dat ze dood moeten te gaan en een aantal mensen die nog niet dood hoorden te gaan overlijden. Er zit een fout in het systeem. Veel Grimreapers raken in paniek. Ze geloven innhet systeem, ze leven volgens het systeem en nu faalt het systeem. Een handje vol Reapers organiseerd zich en wil het probleem gewoon weg op lossen door de mensen die hadden moeten overlijden op te sporen en te doden, maar er is een nog groter probleem: de mensen die overleden, maar wiens geest niet is opgehaald.

    Je hebt dus drie groepen waar je uit kan kiezen als personage. Een Reaper, een Geest en een persoon die nog leeft.
    En bij de readers kan je natuurlijk kiezen tussen de (over het algemeen) wat diplomatieke Frey en de vaak wat agressievere Selethen.

    Is er iemand die zegt dit lijkt mij leuk? of iemand die nog een idee heeft om er aan toe te voegen of om het te verbeteren?

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 14:29 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Klinkt leuk, al zou ik er niet té veel personen in stoppen en ik kan niet meedoen :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lijkt me leukk ! Als je het rollentopic aan gaat maken, zou je me dan misschien even een GB of PB kunnen sturen?

    Floreale schreef:
    Lijkt me leukk ! Als je het rollentopic aan gaat maken, zou je me dan misschien even een GB of PB kunnen sturen?

    Zal ik doen!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 11:18 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Floreale schreef:
    Lijkt me leukk ! Als je het rollentopic aan gaat maken, zou je me dan misschien even een GB of PB kunnen sturen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Floreale schreef:
    Lijkt me leukk ! Als je het rollentopic aan gaat maken, zou je me dan misschien even een GB of PB kunnen sturen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.