• Syrena wordt met een list naar een markt gelokt en door haar bloedeigen vader verkocht aan een vrouwenhandelaar. Machteloos als ze is, wordt ze misbruikt en verkracht. Ze raakt op een gegeven moment zwanger en krijgt een kind. Ze is dol op het kleintje, het betekent alles voor haar. Wat zal er gebeuren als de twee van elkaar gescheiden worden? Zal ze ooit haar kind terugzien? Zal ze ooit uit het verschrikkelijke bordeel, waarin ze terecht is gekomen, kunnen ontsnappen?


    26 - 02 - '16

    Iets in de aard van vrouwenhandel? Misschien in een andere taal? Idk..


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Iets in de aard van vrouwenhandel? Misschien in een andere taal? Idk..


    Ik weet het niet echt. Daarom vraag ik het jullie ook, maar toch bedankt dat je meedenkt (:


    26 - 02 - '16

    Lost Child
    Battlefield
    Screaming bodies
    Torn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Lost Child
    Battlefield
    Screaming bodies
    Torn.


    Torn en Battlefield zijn heel mooi!


    26 - 02 - '16

    Ontsnappen voor mijn kind


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb nagedacht, maar voor nu wordt het Torn. Mocht de titel er niet meer bij passen op wat voor manier dan ook, zal ik de verder door jullie genoemde keuzes in overweging nemen.


    26 - 02 - '16

    Ik zie dat je al een mooie titel te pakken hebt ^^

    Daarom wil ik je alleen nog maar "tips" geven om een goede titel te bedenken, gebaseerd op wat mij aantrekt (ik ben erg moeilijk om zomaar te overtuigen, maar hé, goed wie ben voor bitch ik om jou te bekritiseren?):

    ~ Maak van de titel niet de samenvatting van het verhaal
    Bijv: Harry Potter en de Terugkeer van Voldemort ipv. de Vuurbeker is veel minder leuk; het verraad teveel over het verhaal. Terwijl het Vuurbeker-deel uit de titel weer terugkomt in het verhaal (zie de tip die na de tip hieronder komt)
    ~ Zorg ervoor de je alle spannende acties uit je verhaal niet in de titel stopt (Bijv: Ik verloor mijn kind in een bordeel, dat klinkt niet heel pakkend of wel ;) )
    ~ Het is heel mooi om de titel terug te laten komen in het verhaal, en dat hoeft maar heel klein, maar kan ook groot als plottwist/surprise
    ~ De titel kan een beschrijving zijn van de emoties die voorkomen in je verhaal (Torn)
    ~ De titel kan een (figuurlijk) ''metafoor'' zijn van de gebeurtenissen (Battlefield, er wordt niet echt gevochten als ''veldslag'' dus dit is figuurlijk (duh *_*, Lasseth).

    Ik hoop dat je aan dit onsamenhangende verhaal wat hebt (zip)


    Not all those who wander are lost.