Zo'n vier weken geleden zijn we met de laatste jaars op schoolreis naar Italië gegaan, om zeg maar het einde van het middelbaar te "vieren". Ook al ben ik nu al enkele weken terug, toch heb ik nog enorm veel heimwee naar die tien dagen in Italië. Vaak denk ik nog van: "En 4 weken geleden waren we nu het Vaticaan gaan bezoeken." en dat bijna elke dag. Het gaat niet zozeer om Italië zelf, ook al is het een prachtig land en ben ik er wel een beetje verliefd op geworden, maar eerder omdat ik mijn klas (degene die mee waren dan) nog beter heb leren kennen en omdat ik nieuwe mensen heb leren kennen. Kortom het was een geweldig groep dat mee was en de moment dat we gewoon de stad introkken en uitgingen waren de beste en ik hoop dat ik er nog vaak aan terug zal denken. Twee jaar geleden ben ik ook van school veranderd en voordien had ik eerlijk gezegd een hekel aan het middelbaar, maar sinds ik mijn klas heb leren kennen en de mensen daarbuiten op mijn "nieuwe" school, is het middelbaar één van mijn mooiste tijden geworden. Waarschijnlijk zullen er nog zo'n momenten komen, maar ik weet nu al dat ik het middelbaar erg ga missen.
Om het topic wat nuttig te houden. Wat zijn jullie mooiste herinneringen aan het middelbaar (tot nu toe)? Welke reizen naar het buitenland hebben jullie gedaan met school?
[ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 16:32 ]
Take me to wonderland