• Lalala, dit topic is van mij en Yolanda! (wbw) *O*

    En Gail denkt dat het haar topic is, maar het is het niet. ;p




    ''Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, niet vanzelf. Dit houdt niet op, totdat jij iets doeeeeeeeeeet''

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Roku schreef:
    (...)


    Thank you <3

    Voor de mensen die willen weten wat er was:
    Mijn oma is nu in een hospice (sterftehuis) en daar is het nu wachten tot het einde. Mijn oma verlangt er zelf ontzettend erg naar en ik werd er bijna emotioneel van toen ze het vertelde. Het deed me gewoon ontzettend veel pijn, omdat ik weet dat ik oma ontzettend erg zal missen )':

    Ik ben er voor je meid. Heb hetzelfde meegemaakt. *huge hug*


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik ben er voor je meid. Heb hetzelfde meegemaakt. *huge hug*


    Dankjewel, je bent echt een schat (:

    Ik ben blij dat dit kletscafé er is en dat iedereen zo aardig voor elkaar is <3


    26 - 02 - '16

    Aaah. Alsjeblieft, bestel gewoon die kaartjes.
    Die twee plekken in de logezaal onder het onderste balkon zijn perfect. Die plekken zijn voor ons.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Roku schreef:
    (...)

    Dankjewel, je bent echt een schat (:

    Ik ben blij dat dit kletscafé er is en dat iedereen zo aardig voor elkaar is <3


    We zijn een hechte groep en geven om elkaar. Daarom zijn er zo aardig en zo ^-^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Awh wat erg, Erieka. Heel veel sterkte meid!


    16 - 09 - '17

    Ik hou van jullie allemaal (:

    @Sylvie, tja, het is heel erg, maar we kunnen er helaas niks aan veranderen. Alvleesklierkanker is een van de weinige vormen van kanker waar nog geen goede behandeling voor is. Er is wel een behandeling voor, maar er is slechts 5% kans dat die slaagt. Mijn oma is te oud voor zo'n behandeling en te zwak. Als het wel zou kunnen en ze zou onder de vijf procent vallen, zou ze alsnog nog maar vijf jaar te leven hebben.


    26 - 02 - '16

    @Erieka Super veel sterkte, meid. Wij houden ook van jou, hè! (;
    Ik zou er ook niet aan moeten denken om mijn oma te verliezen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zou er ook niet aan willen denken, maar de realiteit is helaas anders. Het liefst zou je zoiets zo ver mogelijk van je afschuiven en hopen dat het je niet overkomt, maar des te harder komt het aan als het je wel overkomt :c


    26 - 02 - '16

    Het spijt me maar ik krijg het moeilijk als ik alleen al oma lees, dus ik lees liever over je verhalen heen, klinkt misschien hard voor je, maar anders begin ik gewoon te huilen. Ik was echt kapot toen mijn oma stierf en ik mis haar echt enorm hard, ze was echt een vrouw met een hart van goud, die nooit mijn hart zal verlaten.


    16 - 09 - '17

    Het maakt niet uit. Ik zal ophouden met m'n depressieve gebral, want daar wordt niemand gelukkig van.

    Ik ga slapen.


    26 - 02 - '16

    Oke waarom heb ik alleen maar lovesongs in mijn hoofd? Hellup?!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik maakte een random liefdeslied voor een jongen die ik sinds groep vier al leuk vind omdat ik me verveelde en toen kwam er dit uit en ik lachte zo hard:

    This one's for you Mr Eikelboom!

    My love for you is like the most singer carrot,
    Your face reminds me of sexy cats,
    Together, we are like chips and mayonnaise.

    Oh darling Armijn,
    My singer carrot,
    My sexy potato,
    The perfect companion to my chips soul.

    Roses are red,
    Skies are blue,
    I like kittens,
    But not as much as I love drawing with you!

    Oh darling Armijn,
    Your hands are like short laptops on a spring day,
    You're like the most cute therapist to ever walk at school.

    Your sexy face,
    Your mayonnaise soul,
    Your short hands,
    Your cute therapist being...

    How could I look at another when our singer carrot love is so strong?

    I love you Mr Eikelboom!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 22:10 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Roku schreef:
    Het maakt niet uit. Ik zal ophouden met m'n depressieve gebral, want daar wordt niemand gelukkig van.

    Ik ga slapen.

    Mijn pb en gb staan altijd voor je open, hun (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Roku schreef:
    Het maakt niet uit. Ik zal ophouden met m'n depressieve gebral, want daar wordt niemand gelukkig van.

    Ik ga slapen.


    Je moet het niet verkeerd op vatten, ik heb het er gewoon moeilijk mee als het om en oma gaat. Daarbij is het niet depressief, maar gewoon iets dat je wil delen en dat snap ik wel.

    Maar als je toch gaat slapen, goodnight dan.


    16 - 09 - '17

    Vlahos schreef:
    (...)
    Mijn pb en gb staan altijd voor je open, hun (:


    Thank you en dat geldt ook voor jou (:
    Jij mag 't ook altijd zeggen als er iets is


    26 - 02 - '16