• PLEASE maak mijn nieuwste serie:
    Wat als Jij het Geheime Zusje bent van Gustav Schäfer en Auditie doet met Jou Band voor een CD met TOHO?

    intro:
    Linda is een Normaal Meisje van 16 jaar dat met haar Ouders en Zus Charissa in Duitsland wonen,, ze is Gek op Muziek en vanaf haar 6de drumt ze al,, ze is zelfs bezig met een band op te richten met haar 3 beste vrienden en het lijkt allemaal te lukken,, Ze is ook een enorme Fan van TOHO en gaat naar ieder concert van de Guys,, wat haar vaak en anderen opvallen is dat ze heel erg op Gustav Schäffer lijkt,, maar zoekt daar verder niets achter,, dan komt TOHO met het nieuws dat ze een band zoeken om er een CD mee te maken,, Linda geeft meteen haar Band Ruined Hope op,, en ze worden Uitgenodigd voor een Auditie,, ze zijn Mega Zenuwachtig en de voorbereidingen gaan goed,, totdat ze ergens achter komt wat heel de auditie kan beinvloeden,, Komt het ever goed??



    DONT STEAL THIS IDEA, OF YOU GOT A BIG PROBLEMS WITH ME



    Te Quiero Mucho<33
    http://www.quizlet.nl/quiz/239149/wat-als-jij-het-geheime-zusje-bent-van-gustav-schafer-en-auditie-doet-met-jou-band-voor-een-cd-met-toho/


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik ga em straks maken.
    beloofd!


    I need you like a heart needs a beat

    weet je wat?
    ik maak em nu wel!^^


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom zo een lange naam 0.o? Of is dat normaal ofzo XD? Stel je voor, je geeft een boek uit, en daar staat op als titel; "Wat als ik naar Luilekkerland vlieg in een helikopter gemaakt van chocola en de heks van Verwegistan mij ontdekt in de Lollyfabriek?" Dat is toch niet te doen?


    Life is hard and then we die

    kga hem strx maken
    moet nog iets doen voor mijn ma -_-'


    Gilles (ll)

    ik heb em gemaakt!


    I need you like a heart needs a beat

    lijkt me leuk maar hoeveel deeltjes zijn er?


    One Day you'll remember me...

    hij is echt supper !


    Gilles (ll)