Hooi! (:
Laat ook ik eens een topic aanmaken dan.
Nou, kijk. De titel zul je waarschijnlijk een beetje raar vinden. Ghehe.
Maar ik ben nu al zo'n 2 jaar (als het niet meer is) met een jongen genaamd Davi aan het praten. Hij woont in Brazilië en we kennen elkaar door Omegle. Dat klinkt misschien nogal raar, maar hij is geen perv, en inmiddels een van mijn beste vrienden. Ik kan alles aan hem kwijt, en andersom. Hij heeft het in de planning staan om eens langs te komen, maar hij is blut maar goed.
Aaaaanyways, daar gaat dit topic niet om. We waren zojuist aan het praten op whatsapp en hij was jaloers dat er in Nederland zoveel fietspaden zijn, en dat dat bij hem niet is. Volgens hem zijn ''fietsers sexy''.
Ik moest natuurlijk eventjes gemeen doen, en heb hem een foto gestuurd van een niet zo knap persoon op een fiets. Dit is gewoon heel grove humor van mij, en ik snap het heel goed als jullie er niet om kunnen lachen.
Ik maak ook grappen over mijn eigen uiterlijk, en heb gewoon nogal een mening over wie of wat ik wel of niet knap vind. Maar goed, Davi vond de persoon in kwestie op die fiets ook niet zo sexy, en dat zorgde er wel voor dat hij nu niet meer ''álle'' mensen op fietsen sexy vind.
We moesten er best wel om lachen. Nogmaals: Misschien is dit niet jullie humor, maar dus wel die van ons.
Wat is jullie laatste gesprek geweest wat nergens op sloeg en wat je gewoon heel grappig vond? :')
[ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 21:38 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •