• Nog geen topic over gezien


    Vandaag is het weer zover. Over een paar uur staan we met heel het land stil bij de oorlogsslachtoffers.
    Om acht uur houden we twee minuten stilte voor deze slachtoffers. Ook ik doe weer mee met mijn ouders.

    Wie van jullie doet ook mee? Of wie juist niet?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 18:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gedaaaan.
    Nog moeilijk als je een lach inhoudend zusje naast je hebt zitten. :$


    wat was dit ookalweer

    Gedaan! Maar het viel mij wel meteen op dat de duiven niet stil waren.


    Physics is awesome

    Het is me ook gelukt, maar mijn broer begon me ondertussen allemaal vragen over de oorlog te stellen, waardoor het nog veel moeilijker werd.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik erger me er echt aan dat mensen met opzet nog lawaai gaan maken tijdens die twee minuten. Wat is het nou voor moeite om twee minuten per jaar je mond dicht te houden, of op z'n minst wat zachter te zijn. Deze herdenking is niet alleen voor de Tweede Wereldoorlog, maar ook voor oorlogen die daarna zijn geweest.

    Ik had mijn vader ook kunnen verliezen, want hij is ook op uitzendingen geweest, maar ben dus ontzettend blij dat hij er nog gewoon is. Maar het had ook anders kunnen zijn en zo zijn er genoeg kinderen, broers of zussen, moeders en andere familieleden die iemand verloren zijn in een (nog spelende) oorlog na de Tweede Wereldoorlog.

    Sommige mensen denken hier echt zo simpel over. Meh sorry, dit moest er even uit.
    Is trouwens niet gericht op iemand hier hoor.

    Ik moet bekennen dat ik het was vergeten, maar volgens mij was ik toen mijn bed aan het opmaken en toen was ik wel stil? :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, ik heb het gedaan!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit jaar niet aangereden (hoera) en in eigen land, dus ik was stil en de vlag hing half stok, hoewel we in het bejaardentehuis bij mijn oma waren en niet thuis, maar die vlag hing wel prima in zijn eentje :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, wij zijn ook stil geweest.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij waren vandaag op een feestje en zijn ook gewoon met zijn allen twee minuten stil geweest.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh dat vind ik goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scribe schreef:
    Wij waren vandaag op een feestje en zijn ook gewoon met zijn allen twee minuten stil geweest.
    Dat is knap!

    xxx


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Elvenking schreef:
    Ja, ik doe altijd mee en zal dat ook altijd blijven doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Scribe schreef:
    Wij waren vandaag op een feestje en zijn ook gewoon met zijn allen twee minuten stil geweest.


    Netjes! Bij mijn vriendengroep heb je voor een aantal mensen dan echt het houten hamertje uit de schuur nodig(cat)


    Happy Birthday my Potter!

    De buschauffeur zette de bus aan de kant, deed de motor uit en riep om dat hij twee minuten stil hield in verband met de dodenherdenking. Het was best rumoerig daarvoor in de bus, maar die twee minuten was het muisstil. Uit respect heb ik niets anders gedaan dan uit het raam gekeken, met mijn gedachten bij vroeger. Was toch wel heel speciaal op deze manier.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    De buschauffeur zette de bus aan de kant, deed de motor uit en riep om dat hij twee minuten stil hield in verband met de dodenherdenking. Het was best rumoerig daarvoor in de bus, maar die twee minuten was het muisstil. Uit respect heb ik niets anders gedaan dan uit het raam gekeken, met mijn gedachten bij vroeger. Was toch wel heel speciaal op deze manier.

    Oh dat is echt mooi!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.