• Oke om mijn bijdrage te leveren zal ik mijn verhaal posten.

    Ik kreeg van mijn vader een flesje met bevroren water, ook wel ijs genoemd. Ik wilde er uit drinken, maar het water was bevroren, dus ik probeerde het te verwarmen met mijn tong. Lekker blond weer. Mijn tong kwam vast te zitten en ik moest eerst de fles vullen met warm water voordat ik mijn tong lost kreeg. Nu heb ik last van mijn tong. Het bloedde zelfs. Xd

    Mijn wijze raad: lik niet aan ijs. Lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ai, pijnlijk! Hopelij is je tong weer snel de oude :Y)


    Tijd voor koffie.

    Dat heb ik wel eens gehad met gewoon waterijs, maar dat was zo koud dat er nog 'rook' vanaf kwam :p
    (Was wel lekkere smaak, bosvruchten <3)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jc schreef:
    Oh, ik lach zo hard om deze verhalen. :')


    Daar doen we het voor ^^
    Onze gênantste momenten op het internet zetten voor jullie vermaak ;)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    -

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 20:25 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jc schreef:
    Ik gaf mijn beste vriend gister bijna een hartaanval, hoort dat ook onder dit onderwerp?


    Als het een grappig verhaal is, vast wel;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik haalde het weg omdat ik het zielig vond voor hem, whahaha. Idk, ik vind het wel grappig, maar hij was echt bezorgd.
    Klinkt het grappig genoeg om te vertellen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oh hahaha lol sorry xd gewoon proberen xd niemand weet wie hij is :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nja, gister was er dus een feestje. En er was drank, ugh. Ik snap nog steeds niet waarom, aangezien er slechts twee zestien waren en de rest eronder. But okay. Er was dus een meisje dat heel veel dronk en de hele tijd stoer liep te doen met haar shishapen en ze deed alsof ze dronken was enzo. Dus het werd een beetje verziekt, but daar gaat het niet om. Ik moest van mijn moeder half twaalf daar weggaan, net als hij -mijn beste vriend dus-. Maar hij wou me per se brengen omdat hij bang was dat ik mensen als dat kind -dat dus dronken rond liep- tegen zou komen. Ik hoefde maar een paar minuten te lopen dus vond ik het nogal overbodig, maar hij was echt bezorgd dat er iets zou gebeuren. Dus hij zijn fiets pakken en ik wachten, maar de groep kwam naar buiten dus we bleven nog even praten. Na een tijdje zei hij: 'lopen', dus ik ging alvast de hoek om. Bleek het dus dat hij het tegen zijn vriend had waarmee hij samen naar huis zo fietsen. Maar ik dacht dus dat hij het tegen mij had.
    Ik liep de hoek om en was toen bij een straat waar er enge gozers waren, en ze kwamen best snel naar me toe lopen, dus ik durfde niet terug en ging rennend naar de stoplichten daar. Maar toen kwamen die jongens ook daarheen, dus ik besloot gewoon naar huis te rennen.
    Een halfuur later werd ik geapp't door hem, en hij was helemaal bezorgd en ik kreeg een hele preek te horen dat ik zoiets nooit meer mocht doen. Ik vertelde dus waarom ik weg was gegaan en hij: 'daarom wou ik je naar huis brengen. Stel je voor dat er wat was gebeurd.' Hij is net een tweede vader, en daardoor moest ik lachen.
    Ik heb hem moeten beloven nooit meer weg te gaan, en altijd op hem te wachten. Ik vond het eigenlijk wel schattig hoe bezorgt hij was.


    Idk, misschien is dit niet grappig. Maar ik lach wel dubbel toen hij zich als vader-figuur opstelde.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    It's pretty cute ;3


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Hahaha, o geniaal dit. Ik lach me rot.:')

    Ik hoop wel dat het snel goed komt met je tong.^^

    @Jc: Dat is wellief van hem dat hij zo bezorgd was.^^

    Nou ik ben gwn niet snugger. In het eerste jaar had ik eens science en ik vroeg me hardop af of de lijm die uit de lijmpistool kwam warm zou zijn. Mijn vriendin zei van wel en zei dat ik mijn vinger er niet in moest steken. Domme ik steek mijn vinger in de lijm die er net uitkwam. En nee, het was niet warm. Het was verschrikkelijk heet. Kortom gezegd; ik verbrandde mijn vinger en weigerde toen ook nog eens om mijn vinger tien minuten onder de kraan te houden tot het te erg begon te kloppen.:') Tja, zo snugger ben ik dus niet echt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jc schreef:
    Oh, ik lach zo hard om deze verhalen. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Magnus

    Wauw.. gwn.. wauw..


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Jc schreef:
    Nja, gister was er dus een feestje. En er was drank, ugh. Ik snap nog steeds niet waarom, aangezien er slechts twee zestien waren en de rest eronder. But okay. Er was dus een meisje dat heel veel dronk en de hele tijd stoer liep te doen met haar shishapen en ze deed alsof ze dronken was enzo. Dus het werd een beetje verziekt, but daar gaat het niet om. Ik moest van mijn moeder half twaalf daar weggaan, net als hij -mijn beste vriend dus-. Maar hij wou me per se brengen omdat hij bang was dat ik mensen als dat kind -dat dus dronken rond liep- tegen zou komen. Ik hoefde maar een paar minuten te lopen dus vond ik het nogal overbodig, maar hij was echt bezorgd dat er iets zou gebeuren. Dus hij zijn fiets pakken en ik wachten, maar de groep kwam naar buiten dus we bleven nog even praten. Na een tijdje zei hij: 'lopen', dus ik ging alvast de hoek om. Bleek het dus dat hij het tegen zijn vriend had waarmee hij samen naar huis zo fietsen. Maar ik dacht dus dat hij het tegen mij had.
    Ik liep de hoek om en was toen bij een straat waar er enge gozers waren, en ze kwamen best snel naar me toe lopen, dus ik durfde niet terug en ging rennend naar de stoplichten daar. Maar toen kwamen die jongens ook daarheen, dus ik besloot gewoon naar huis te rennen.
    Een halfuur later werd ik geapp't door hem, en hij was helemaal bezorgd en ik kreeg een hele preek te horen dat ik zoiets nooit meer mocht doen. Ik vertelde dus waarom ik weg was gegaan en hij: 'daarom wou ik je naar huis brengen. Stel je voor dat er wat was gebeurd.' Hij is net een tweede vader, en daardoor moest ik lachen.
    Ik heb hem moeten beloven nooit meer weg te gaan, en altijd op hem te wachten. Ik vond het eigenlijk wel schattig hoe bezorgt hij was.


    Idk, misschien is dit niet grappig. Maar ik lach wel dubbel toen hij zich als vader-figuur opstelde.


    Dat is wel cute (


    16 - 09 - '17

    xLenox schreef:
    @Magnus

    Wauw.. gwn.. wauw..


    Ja, ik weet het.:')Misschien moet ik wat vaker naar mijn vriendinnen luisteren.:'3


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh god, jij en ik lijken dus op elkaar. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'