• ik heb paar filpjes van amerika..
    en ze geven inie minie soort van wannabe concert.
    voor radio acoustisch zegmaar.
    maar zonder gustav...
    ik vind het best zielig hallow hij kan tog wel mee tikken ofsow..
    hier zijn de filmpjes;

    http://nl.youtube.com/watch?v=x5MqJA-BSN8&feature=channel
    http://nl.youtube.com/watch?v=9RdLHTD3HVg&feature=related
    http://nl.youtube.com/watch?v=DAFEd1JKSoA&feature=related

    wat vinden jullie ervan?

    xOxO


    My Foughts You Can't Decode

    (...)

    n_n ook goed..

    @THxAVRIL
    seg mr nicol n_n en IDD GUSTIS ANGELS POWERR

    We moeten een aanvalsplan gaan maken... x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ö
    Arme Fans x]
    Is toch gewoon nie leuk zonder gustii. x] Zonder hem is th niet compleet! ö


    Winter is coming.

    Misschien wilde Gustav zelf niet?x]
    Maar ik vind het wel idioot dat ze dan met ze vieren gaan, ik bedoel, voor de Gustav-fans is dat wel erg, en dan zie ik eigenlijk geen Tokio Hotel voor me, maar Bill, Tom en Georg .-,-'
    x


    ok

    Nee echt, het gaat slechter en slechter met ze, alleen hebben ze het zelf niet eens door.


    One man's fun is another's hell.

    Nee echt, het gaat slechter en slechter met ze, alleen hebben ze het zelf niet eens door.

    Idd...
    Hoelang zouden ze nog hebben...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    weetje wat ook vaak dom is? Bij een intervieuw verveelt Gustav zich altijd dood, en hij krijgt nooit vragen, altijd de kaulitztwins geven het antwoord.


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik hb gehoord dat hij er wel was, maar dat hij gwoon niet in beeld kon komen omdat er geen gnoeg plaats was of zoiets o.O Jezus, zonder Gustav in Tokio Hotel toch niet compleet!? Ik vraag me echt af waar ze mee bezig zijn!? Het gaat steeds slechter (vind ik toch Ö), maar dat hebben ze wrs zelf niet door Ö


    Listen to what we're not saying..

    Waarom winden we ons zo op? Ik denk dat hij er wel gewoon bij is, maar dat hij niet in beeld is. En anders zouden ze er toch wel een reden voor hebben? Misschien wou Gustav zelf wel niet mee, omdat hij even geen rol had. Ik bedoel, weet jij veel?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    das zielig maar er zijn ook geruchten dat mijn Gusie de band gaat verlaten(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    you will be my forever and ever.....

    gustav is altijd een achtergrondpersoontje geweest wat ik persoonlijk zeer erg vind want ik vind hem grappig lief en schattig , hij zou meer in de spots mogen staan want door hem is er ook muziek , en daar mogen ze eens aandenken , hij werkt even hard als bill, tom & georg en doet evenveel zijn best om goeie muziek te maken en fans vrolijk te maken. sorry eh maar het zijn altijd de twins .. en dat gaat er bij mij soms wel wat over
    maar ik blijf een th-fan xD
    x


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wel een beetje zielig. Ik hoop in ieder geval dat er een goed rede voor was...


    Got up on the wrong side of life today

    Ja, dat is me al vaker opgevallen ja...
    Ik vind het echt sneu voor Gustav,
    ik bedoel, hij hoort er toch ook bij! (A)

    Maargoed, it's their choice.
    Niet die van ons :P

    Doewj! (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind ze met z'n 3en geen Tokio Hotel. Het klinkt anders, en het ziet er zo leeg uit zonder Gussels drumstel. Ik vind het niks, ookal was het (hopelijk) maar voor een concert.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    aah gustav is dood!! ;o
    o nu ben ik zielig bezig..
    hij is vast.. ziek!


    AAP

    Ik vind ze met z'n 3en geen Tokio Hotel. Het klinkt anders, en het ziet er zo leeg uit zonder Gussels drumstel. Ik vind het niks, ookal was het (hopelijk) maar voor een concert.

    Akoestisch wordt nu eenmaal zonder drums gedaan. Anders was het niet akoestisch xD


    One man's fun is another's hell.