• Alexander Vlahos aka Mordred in Merlin heeft zijn magie gebruikt om de Dorocha's te stoppen!


    Heey mensen!

    Ik heb mijn oude, oude, oude *tien minuten later* username weer terug genomen omdat ik toch wel stiekem-niet-stiekem heeeel erg fan van Alexander Vlahos ben geworden nadat ik hem heb ontmoet. Ik was al fan van hem, maar dat is door de ontmoeting alleen maar groter en erger geworden!

    Ik ben nu ook te herkennen aan deze afbeelding;



    Wat vinden jullie? ^-^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Niiiice ^^

    Ik vond het heel grappig hoe hij reageerde toen mijn vriendin, met wie ik daar was, hem Vlavla noemde, haha.
    "Did you just called me Vlavla?"

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 19:28 ]


    Stenenlikker

    Ik vind Vlahos echt een heel leuke username. En wat awesome dat je hem hebt ontmoet! :'D

    Ewijn schreef:
    Niiiice ^^

    Ik vond het heel grappig hoe hij reageerde toen mijn vriendin, met wie ik daar was, hem Vlavla noemde, haha.
    "Did you just called me Vlavla?"


    Hahah lol. Hij zei tegen een meisje voor mij;
    ''Oh, she came here in her pyjama's'' ik lag helemaal dubbel. Hahah. Vlavla is gewoon een leuke gozer!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Pedrad schreef:
    Ik vind Vlahos echt een heel leuke username. En wat awesome dat je hem hebt ontmoet! :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pedrad schreef:
    Ik vind Vlahos echt een heel leuke username. En wat awesome dat je hem hebt ontmoet! :'D


    26 - 02 - '16

    Ghehe, nu kan ik je meteen weer herkennen. *O* Je staat bij mij bekend als die meisje dat een beetje te dol is op meneer Vlahos :W


    -

    Ellery schreef:
    Ghehe, nu kan ik je meteen weer herkennen. *O* Je staat bij mij bekend als die meisje dat een beetje te dol is op meneer Vlahos :W


    (A)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ellery schreef:
    Ghehe, nu kan ik je meteen weer herkennen. *O* Je staat bij mij bekend als die meisje dat een beetje te dol is op meneer Vlahos :W

    This. Heel leuke naam trouwens! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it