Als je geen zin hebt om de grootse wereldzorgen van een puber te lezen, hoef je dit van mij ook niet te lezen. Ik heb op het moment niet echt nood aan reacties als "ow, it's <3 2 b u", of zoiets.
Well, vandaag dus mijn punten van Wiskunde teruggekregen - zo'n maand en een half na het examen en wat zie ik... 45 procent. In eerste instantie dacht ik dus: "Still seven percent better than previous time", maar klaarblijkelijk was het dus toch niet zo makkelijk om ermee te leven. Mijn klastitularis had me dus kwaad door de gangen zien lopen (ze had me zo'n tien minuten daarvoor mijn punten verteld) en toen wilde ze dus praten over mijn punten (gezien ik tezamen met iemand anders de enige was die gebuisd was en de rest boven de zeventig had). Heel goed bedoeld natuurlijk, dat weet ik ook wel, maar het heeft me in ieder geval niet opgefleurd.
Met kerst heb ik hier ook een topic over geopend en ik zit dus wéér met hetzelfde probleem: Ik wil een andere richting doen die we in de derde graad niet hebben op school, maar ik wil niet van school veranderen gezien ik vier jaar gepest geweest ben en nu ein-de-lijk vrienden heb. Als ik van school verander, heb ik weer de kans vriendloos te worden en gepest te worden.
Iemand die hier raad mee weet?
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried