• (alvast sorry voor spellingsfouten, ik ben erg moe en heb geen zin om alles ook nog na te kijken nu)
    Heeeey! Ik had dit bericht dus in de verkeerde cathogorie geplaatst -,-'

    In ieder geval. Ik wil dus een verhaal gaan schrijven, maar ik maak altijd eerst een cover en dat lukt nu dus even niet! Arg, ik haat het als iets niet lukt... maar ik heb het dus maar opgegeven en hoop dat iemand anders nu zo lief zou willen zijn en een cover voor me zou willen maken.

    De titel van het verhaal is Memento (het licht natuurlijk aan het lettertype, maar op het moment dat je gaat voor iets simpels als times of arial kun je beter hoofdletters gebruiken, al heb ik natuurlijk liever een speciaal lettertype). Mijn naam (Ilana Dewi) moet er op en jou naam mag er ook op (maar dan moet er wel bij staan 'cover by' of 'cover door' of zo.

    Hier volgen wat plaatsjes die gebruikt zouden kunnen worden, maar als je zelf betere plaatjes weet die er op lijken mag dat ook, en uiteindelijk mag je het helemaal zelf interperteren. Ik zou alleen graag willen dat het op boekformaat is (dus langer in lengte dan in breedte), maar als het beter lukt met een langer in breedte dan in hoogte cover mag dat ook wel hoor.

    Hoofdpersonage: Deze is ECHT HEEL ERG OPTIONEEL. Ik zoek iemand die zo met zijn rug naar je toe staat, maar dit is niet echt de style waar in ik de cover wil (anime-achtig bedoel ik). Als je een plaatje hier voor weet zou ik dat heel fijn vinden mag ook zo iets als dit.

    Achtergrond: Iets als dit, of dit. (ook optioneel)

    Stijl/Feeling: Het verhaal zelf is een 'hard to get' verhaal, niet perse dat iemand hard to get speelt, maar eigenlijk gaat het er over dat de jongen depressief en altijd dronken is en het meisje heeft gewoon problemen op zich (iets van psychische problemen of zo, daar ben ik nog niet helemaal uit) en daardoor kunnen ze heel moeilijk samen zijn. Dus die stijl zou ik graag in de cover terug zien.

    Letterype: Mag je zelf besluiten, maar als het een simpel lettertype is zou ik graag de titel in HOOFDLETTERS hebben.

    Natuurlijk mogen er ook andere plaatjes bij en mogen er plaatjes worden toegevoegd of weggelaten. Probeer zelf aub maar wat dingen uit want daar komen de mooiste dingen van. Als de verhaallijn maar doorschemert: Jongen depresief, caak dronken, gebruikt drugs en kan niks oplossen zonder zijn vuisten te gebruiken, meisje Psychishe problemen (???) of iets in die trant. Het verhaal gaat er vooral over dat ze elkaar gaan helpen.

    Dus in het kort: Memento, Ilana Dewi, eventueel je eigen naam en een beetje feels :)

    alvast bedankt wie dit ook wil doen.

    Groetjes!

    Edit:


    Carnivalee Freakshow en OldNewspaper types zijn erg mooi. Het hoeft niet als dit te zijn maar al denk je 'hé, een van die twee kan ik toevallig gebruiken' zou ik dat helemaal niet erg vinden. Het lettertype maakt niet zo heel erg uit als er maar een beetje feels zijn hoor.

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 21:58 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    I tried something

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    I tried something



    oeeeh :) erg mooi. Ik ga even kijken wat/of er nog meer binnen komt maar ik vind het zeker erg mooi. Simpel en aantrekkelijk :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    I'll try something, too ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lacville schreef:
    I'll try something, too ^^


    jeeej!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Geen idee of dit je aanspreekt maar ik krijg hier wel feels van, hehe.

    Unwritable schreef:
    Geen idee of dit je aanspreekt maar ik krijg hier wel feels van, hehe.



    So many feels... love it :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Hier mijn probeersel nummer 1 (:


    cover is aanklikbaar.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hier mijn probeersel nummer 1 (:


    cover is aanklikbaar.


    ooh..... wow. Oke dan!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.