• Hai hai!

    Aangezien ik besloten heb om een doorstart te maken met mijn verhaal: The Stag and the Doe, wil ik graag een cover ervoor. Aangezien ik dat zelf niet echt kan, besloot ik het hier te vragen.

    Wat kan je verdienen?
    Ik heb besloten om negen credits te geven aan degene die ik ga gebruiken als echte cover.
    Als ik de anderen nog gebruik als plaatje voor een hoofdstuk, krijg je de eer en zet ik je naam erbij!

    Wat wil ik hebben?
    Ja, hier werd het vaag. Ik laat het namelijk erg open, zodat ik veel verschillende covers krijg.
    Dit zijn de dingen die ik sowieso wil:
    Titel: The Stag and the Doe ~ Jily
    Ik wil sowieso eentje met titel en eentje zonder titel.
    Usernames: JamesPotter en Flitwick, je mag er ook Femke en Roos op zetten. Usernames hoeven er niet perse op.
    Plaatjes: plaatjes mag je zelf zoeken, maar om jullie niet helemaal met lege handen te laten: er moet een meisje met rode haren en een jongen met donker warrig haar op. Ze moeten tussen de 17 en 21 jaar zijn. Als je HP kent: Ik wil er graag Lily en James op. Het hoeven niet de echte acteurs te zijn, als ze er op lijken is het goed genoeg.
    Ook zou er een Zweinstein op kunnen. De reat mag je eigenlijk wel zelf bedenken. Ook zou je de patronussen van hen erop kunnen doen. Weet je niet welke patronussen ze hebben, lees de titel nog eens(:
    Als achtergrond wil ik het liefste een blauwe achtergrond met wolkjes. Iets totaal anders mag natuurlijk ook!
    Thema: het moet een open cover zijn. Niet heel duister ofzo. Een frisse vrolijke cover heb ik het liefste.
    Als er iets nog niet duidelijk is, vraag het dan. Volgens mij is het echt onmogelijk, maar oke.

    Heel erg bedankt allemaal(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw, ik ga het nog moeilijk krijgen met kiezen hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Wauw, ik ga het nog moeilijk krijgen met kiezen hahaha

    Heel veel suc7 met dat, want er zijn inderdaad echt al een hoop onwijs mooie covers gepasseerd :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Heel veel suc7 met dat, want er zijn inderdaad echt al een hoop onwijs mooie covers gepasseerd :3


    Ja inderdaad hahaha, ik ga denk ik ook nog even met Roos overleggen, maar die is nu in Griekenland, maar heeft soms wifi. De uitslag kan dus nog ietsjes duren. Sorry daarvoor haha, naar ik vind dat Roos ook een mening mag hebben(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb nu contact met Roos, dus wss heb ik woensdag wel besloten welke we gaan gebruiken. Jullie mogen nogsteeds iets maken, natuurlijk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kies vanavond de winnaar, dus mocht iemand nog wat willen inleveren, dat het liefste voor acht uur vanavond. Daarna maak ik de credits over.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dan maak ik nu nog wel even wat. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben benieuwd (bloos)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Met titel:



    Zonder titel:



    Ik hoor graag wat je er van vindt :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Die is heel erg gaaf! Echt mooi gedaan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Die is heel erg gaaf! Echt mooi gedaan!

    Jeuj, bedankt! :D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    T'is niet zo goed gelukt als ik wou eigenlijk... Ah, in ieder geval, als je van simpele covers houdt, kan het wat zijn (;
    Haha, zet het er toch maar op, omdat ik er toch werk aan gehad heb natuurlijk! (:


    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 18:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 18:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oh.... Ben de namen vergeten... Tja, t'is toch niet de beste hier. Moest hij toch nog gekozen worden (wees gerust, ik begrijp waarop niet ;p), dan zal ik de namen er nog bij zetten. :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oke... Ik (en Roos ook een beetje) hebben de "winnaar" uitgekozen. Uiteindelijk zat ik zwaar te twijfelen tussen twee, ik heb mij hele familie ingeschakeld :'), maar ik ben er uit! Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen. Als ik hem gebruik als hoofdstukje, vermeld ik natuurlijk je naam erbij. De negen credits gaan naar....



    Valkyries! Met deze cover:


    Gefeliciteerd met je negen credits die ik zo ga overmaken xd *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De credits zijn gedoneerd (;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!