• Ugly said it all.
    I played with light,
    Smeared the glass,
    Blurred my vision -
    Still an arse, my face.
    I drank a little more,
    Talked it up - tanked up!
    Still the hideous whore
    Was howling in disdain,
    Took a hefty pill.


    Ugly died an ill.



    Het leven is kut en daarna ga je dood, zo wordt het gezegd. Je bent zoals mensen willen dat je bent, anders wordt je vernederend en buitengesloten, of zelfs erger. Hevig pesten is daarom geen uitzondering, tot fysiek geweld aan toe, tot zo erg dat je jezelf gaat haten. Dus je zet een masker op, of die wordt je opgezet, er is geen keus. Zolang je buiten de deur loopt ben je wie je "hoort te zijn" en niks anders. Thuis kan je eindelijk jezelf zijn, samen met je geliefde. Misschien ben je thuis wel de grootste softie die er is, en buiten een hardcore type, of precies andersom. Problemen genoeg, als je in conflict komt met je partner of je alsjeblieft een keer normaal wil doen, terwijl zij exact hetzelfde doen. De een drinkt het verdriet weg, de ander zoekt zijn uitvlucht in drugs, weer een ander gebruikt scherpe voorwerpen om de innerlijke pijn te verminderen. Het lijkt allemaal niet zo erg, maar als je nou een spiegel wordt voorgehouden? Is het dan nog niet zoiets groots? Ben je zoals beloofd echt bij jezelf gebleven?

    Rollen •
    Harry Edward Styles • Valiente
    Louis William Tomlinson • Vlierbes
    Niall James Horan • aestivate
    Zayn Javadd Malik • LouisPan
    Liam James Payne • Poepiedoe
    [R] Onbekend persoon • iMickeyMouse

    Invullijstje •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Voorkeur partner •
    Geschiedenis •
    Probleem •
    Extra •

    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Vlierbes maakt de nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 20:03 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    [Valiente went Envidia]


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben nu bezig met mijn rol. Gisteren moest ik onverwachts oppassen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben al benieuwd om je rol te lezen (:


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Ghegheghe the person looks like Nialler(qua uiterlijk)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam • Kelvin Smith
    Leeftijd • Hij is net 20 jaar geworden[25 April]
    Nationaliteit • Nederlands.
    Karakter • Vroeger was Kelvin altijd een drukke en vrolijke jongen in de loop der jaren is dit veranderd. Nu is hij eerder een onzekere en verlegen jongen. Hij druft niet veel meer voor zich zelf op te komen en is erg gesloten. Zijn geheimen verklapt hij niet en meestal in een drukke groep zit hij alleen in een hoekje. Hij kropt zijn gevoelens op waardoor die hem s'avonds verlaten als tranen. Kelvin zegt meestal wat anderen willen. Van buiten is hij stil maar binnen schreeuwt hij het uit. Hij weet niet precies wat hij wilt en dat is niet altijd even handig. Kelvin zit meestal in zijn eigen gedachten.
    Uiterlijk • [FC: Kelvin Boerma]
    Kelvins haar heeft een licht blonde kleur en staat zowat altijd in een kuif omhoog. Zijn ogen zijn mooi blauw en zijn huid is best licht. Hij is ongeveer 1 meter en 76 centimeter lang. Hij traint erg veel en is ook erg dun. Over zijn lichaam zitten veel littekens. Ook heeft hij een paar tatoeages maar die ziet zo wat niemand.
    Voorkeur partner • Maakt niets uit.
    Geschiedenis • Kelvin heeft tot zijn 12e een redelijk goede jeugd gehad. Op de middelbare school werd hij uitgescholden voor homo. Dit heeft een redelijke verandering gegeven in zijn leven. Later werd hij ook nog voor lelijk en dik uitgescholden. Hierdoor lette Kelvin meer op wat hij eette. Toen zijn vader om kwam in een ongeluk(Tegen een boom aangereden door te veel alcohol) was hij 17 jaar. Hierdoor ging hij bijna niets meer eten. Nou wordt hij op straat nog wel eens uitscholden voor vieze flikker. Maar hij houdt erg veel van zijn vriend. Hij was trouwens 15 toen hij naar Groot-Brittanië verhuisde.
    Probleem • Kelvin heeft een soort van anorexia. Hij traint erg veel. En eet bijna niets. Maar als hij iets eet gaat het er s'avonds weer uit. En als hij iets volgens hem verkeerds doet op een dag moet hij zich zelf snijden. En tja volgens hem doet hij veel fout dus je kan je wel in beelden hoe zijn polsen en benen er uit zien. Want bij zijn polsen bloed het snel en dat wilt hij.
    Extra •


    Ik vind hem klaar (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Komt de rpg nog of niet? :'(


    "Music expresses everything I can't say in words."