• Hallo, in de toekomst ga ik een Supernatural fanfiction schrijven, maar om dat te doen moet ik het nu gaan bedenken. Nu is mijn vraag, ik zie veel over Destiel op tumblr. Zelf ben ik net op het punt waar Castiel binnen komt huppelen in de show, maar dat doet er niet toe.
    Mijn vraag is dus, dat als ik een supernatural fanfic ga schrijven, zal ik er dan destiel in doen, of niet? Voor de duidelijkheid, daar gaat het niet om. Als het er in komt, is het louter een bijzaak en geen hoofdzaak, dus geen 16+, althans niet nu ik in gedachten heb.
    Destiel of niet?

    -En ja, voor diegene die zie dat afvragen, mijn andere harry potter slash story komt ook nog, relax jonguh! Ik heb nu examens, dus daarna heb ik oceanen van tijd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als het aan mij ligt moet overal meer Destiel in, vooral de show zelf. Ik ben voor dus, ghehe. :Y)

    Maar ja, uiteindelijk moet je schrijven wat je zelf wilt. Misschien moet je eerst gewoon de serie eens verder kijken? Als je het shipt, kun je het in je verhaal verwerken, en als je er eigenlijk zelf helemaal niets in ziet, zou ik het eruit laten als ik jou was.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Als het aan mij ligt moet overal meer Destiel in, vooral de show zelf. Ik ben voor dus, ghehe. :Y)

    Maar ja, uiteindelijk moet je schrijven wat je zelf wilt. Misschien moet je eerst gewoon de serie eens verder kijken? Als je het shipt, kun je het in je verhaal verwerken, en als je er eigenlijk zelf helemaal niets in ziet, zou ik het eruit laten als ik jou was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.