Eigenlijk is het best allemaal dom, maar ik weet even niet meer wat ik moet doen.
Op school moeten wij voor een bepaald labo per twee werken. Nu heb ik door mijn achtergrond wel een beetje ervaring waardoor het vorig semester met mijn partner niet al te best ging. Hij was met manier van spreken bang van suikerwater (heel overdreven, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel). Als hij dus iets moest halen, duurde dat altijd ontzettend lang en hij was helemaal niet handig bij het opstellen van een proefopstelling. Desalniettemin deed hij wel altijd zijn best voor het opstellen van ons verslag. Dom was hij dus zeker niet. Maar omdat hij wat feeling miste, kon ik niet altijd even goed met hem samenwerken.
Ik had dus graag van partner gewisseld voor dit semester en ik had daar al iemand voor, maar ondertussen begint die persoon ook al het bloed van onder mijn nagels te halen. Hij is behoorlijk lui en ook echt traag en ik zie hem nog niet meteen het verslag maken als ik bezig ben met de proef. Met andere woorden ik ben volgens mij van slecht naar slechter gegaan. De persoon waar ik vorig semester mee werkte, bedoelt het allemaal wel goed en ik moest nu voor een ander vak onlangs met hem samenwerken en ik merkte eigenlijk echt wel verbetering. Hij is nog steeds traag, maar het gaat allemaal al vlotter in het labo. Ik had dus misschien toch wel graag hem terug gehad.
Maar hoe moet je dat nu aan die personen aan boord leggen? Op zich heb ik mijn kans wel verkeken, maar aan de andere kant denk ik dat ik echt wel nog eens ruzie met die andere gast kan krijgen tijdens dat labo. Ik voel me nu echt een geit voor het moment. (no_chears)
Jullie kunnen me hier vast wel niet mee helpen, maar ik heb in ieder geval wel mijn hart eens kunnen luchten.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?