• Ik heb toestemming van Yoda:

    Hallo McBride,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je new BFF wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda


    Hooi! (:

    Jazeker, je leest het goed. Een ''New BFF Wedstrijd''. Waarom? Omdat ik graag mensen leer kennen en het reuze tof zou vinden als ik aan deze wedstrijd een BFF over hou. Ik heb gewoon graag een vriend of vriendin die ik kan vertrouwen en waar ik mee kan lachen maar ook kan huilen etc. etc.

    Zie jij het wel zitten om met mij bevriend te worden? Ik zou zeggen: Meld je aan en laten we zien hoe het gaan zal! :3


    Regels:
    - Natuurlijk gelden de Quizlet huisregels
    - Niemand kraakt elkaar af, en commentaar gebeurt alleen op een nette/beleefde manier
    - Geen gevloek of überhaupt ruzie
    - Uitstel vraag je op z'n laatst 1 dag voor de inleverdatum aan, met een maximum van 3 dagen uitstel
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Opdracht in een PB naar mij toe sturen.

    Opdrachten en inlevering:
    Er zullen zo'n 6 opdrachten zijn. Hoewel dit er ook wel 7 kunnen worden, maar misschien ook wel 5. Dit hangt helemaal van de tijd af. Voor elke opdracht zul je 10 dagen de tijd hebben om in te leveren. Mocht je het niet halen, stuur mij dan een PB met daarin de reden waarom je uitstel wil, en ook hoeveel dagen je uitstel wil. Je krijgt maximaal 3 dagen uitstel, tenzij je een wel zéér goede reden hebt.
    Mocht je mij geen bericht hebben gestuurd en je opdracht ook niet op tijd hebben ingeleverd, zal ík je een bericht sturen met vraag om tekst en uitleg. Reageer je niet, dan knikker ik je zonder pardon uit de wedstrijd. Reageer je wel, dan kunnen we kijken wat er te regelen valt.

    Het inleveren doe je in een PB. Dit mag je doen door de opdracht zelf in een PB te sturen, maar een link naar je opdracht toe voldoet ook. Ik zal een story aanmaken waar de opdrachten in komen te staan. Let wel op: De opdrachten komen pas in de story te staan nádat íédereen iets heeft ingeleverd. Dit voorkomt kopieerwerk. Ik wil namelijk een opdracht die geheel van jezelf komt, en niet dat je delen uit andermans opdracht haalt. :3

    Beoordeling:
    De beoordelingen zullen niet met een puntentelling gaan. Ik ben van mening dat je een vriendschap niet kunt basseren op cijfertjes. Daarom zal ik bij iedere opdracht een top 8 stellen van hoe ik de ingeleverde opdrachten vond. De manier waarop ik na afloop zal beoordelen wie op welke plaats komt te staan, zal gebeuren door middel van:
    Minigolfscores!
    Alle rangplekken die je behaalt (neem nu: "1, 1, 3, 5, 4, 3",) tel ik bij elkaar op. Dat doe ik van iedereen en degene met de laagste score wint (:


    Is er een speciale prijs?
    Jazeker is er een speciale prijs: De vriendschap!
    Nee, ik heb geen credits om uit te delen. Maar waarom zou je meedoen voor de credits aan een New BFF Wedstrijd? De prijs die je krijgt is vriendschap. ^^

    Deelnemers (7)(Vol!):
    1. Cumberman -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    2. 24601 -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    3. Blitzcrank -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd -> Uitstel opdracht 5: T/m 25 juli wegens vakantie
    4. Canonball -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    5. Aldea -> Opdracht 1, 2, 3 ingeleverd -> joker opdracht 4
    6. Ashtonished -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd
    7. Tudor -> Opdracht 1, 2, 3, 4 ingeleverd

    Afwezig/Examens
    (Stuur mij alsjeblieft wel even een berichtje als je wegens vakantie/examen (extra) uitstel voor een opdracht hebben wil.) :

    Tudor -> 13-07 t/m 19-07 (vakantie Boedapest)
    Antisocial -> vakantie van 7 juli tot 22 juli

    Story:
    Klik hier voor de New BFF Wedstrijd story, waarin de opdrachten en beoordelingen zullen komen te staan!

    Opdracht één.
    Deze eerste opdracht zal een gemakkelijke zijn. Vertel eens iets over jezelf! Want tsja, wat is een vriendschap als je elkaar niet kent?
    En omdat het me logisch lijkt dat jullie míj ook wel willen leren kennen, heb ik deze opdracht alvast gemaakt. Klik!
    Veel succes!
    Deadline: 01-05-14


    Opdracht 2.
    Vriendschap. Dat is het hele doel van deze wedstrijd. Wat is vriendschap precies voor jou?
    Je mag een foto maken, een SA schrijven, een gedicht maken. Enzovoorts. Gooi al je creativiteit in deze opdracht!
    Leg uit wat vriendschap voor jou betekend. En já, bij bijv. een foto mag een tekst. Ik zal het als één geheel beoordelen. Enjoy!
    Deadline: 12-05-14


    Opdracht 3.
    Passie. Heb jij een passie ergens voor? Voor schrijven, of fotograferen of muziek.
    Of juist voor iets totaal anders? Wát is jouw passie, en waarom?
    Leg zo duidelijk mogelijk uit wát jouw passie is. Je bent helemaal vrij om zelf te bedenken op wat voor manier je het wilt uitbeelden. ^^
    Deadline: 31-05-14


    Opdracht 4.
    Fandoms. Iedereen is vast wel ergens fan van. Ik denk daarom ook dat dit een redelijk makkelijke (en vooral leuke!) opdracht is.
    Wat is jouw fandom? Ik heb graag dat je het beschrijft op een manier waaraan ik kan merken dat je een échte fan bent.
    Laat je helemaal gaan en overtuig me waarom jouw fandom de beste is!
    (het is toegestaan meerdere fandoms te kiezen)
    Deadline: 14-06-14


    Opdracht 5.
    Over creativiteit gesproken: Geef mij een zin, en ik bedenk er een heel verhaal omheen. Of, nog niet eens met een zin, een onderwerp kan ook. Omdat ik vaak genoeg maf bezig kan zijn, vroeg ik me af of jij dat ook kunt. Bedenk daarom met de volgende zin een verhaal(tje). Er is geen minima/maximum aan woorden aan vastgeknoopt. Laat zien hoe creatief jij bent, en op wat voor manier. Ben je juist heel grappig, of romantisch. Bedenk je snel de meest gruwelijke verhalen, of ben je eerder serieus? Laat het me maar lezen!
    Het stukje zin waarmee je zult beginnen is: ''Het was vrijdag avond laat..''
    Deadline: 10-07-14

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 10:41 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Enig idee wanneer de beoordelingen van opdracht drie online komen? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Enig idee wanneer de beoordelingen van opdracht drie online komen? (:


    Ik ben er bijna klaar mee. ^^ Ik hoop ze aan het einde van de middag online te zetten. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Kijk maar in de beginpost. (:
    En als het niet lukken wil, dan kun je me alsnog een berichtje sturen en bespreken we wanneer je het dan moet inleveren. (:


    Ow, didn't saw that ;p
    Okidoki c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    De beoordelingen staan online. Klik!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet zeggen dat het niet mijn bedoeling was die passie te tonen, haha, dat het eigenlijk een andere was, maar ik heb inderdaad ook een passie voor talen, dus dat komt even goed uit :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik moet zeggen dat het niet mijn bedoeling was die passie te tonen, haha, dat het eigenlijk een andere was, maar ik heb inderdaad ook een passie voor talen, dus dat komt even goed uit :'D


    Hahahahha, genius. :'D
    Daaaat is dan niet handig gedaan. Maar wel beter dat je toch ook een passie voor talen hebt. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahahahha, genius. :'D
    Daaaat is dan niet handig gedaan. Maar wel beter dat je toch ook een passie voor talen hebt. x)


    Haha. Het was eigenlijk de bedoeling te tonen dat schrijven mijn passie is, maar tja. Ik hou van (Germaanse/Scandinavische) talen, dus dat komt ook goed uit ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Haha. Het was eigenlijk de bedoeling te tonen dat schrijven mijn passie is, maar tja. Ik hou van (Germaanse/Scandinavische) talen, dus dat komt ook goed uit ^^


    Dus het was Germaans/ Scandinavisch? Vandaar dat ik er niets van begreep! :'D Gelukkig schreef je ook dat het je passie was. (En daardoor lijkt het toch wel alsof het het goede filmpje is. x) )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Dus het was Germaans/ Scandinavisch? Vandaar dat ik er niets van begreep! :'D Gelukkig schreef je ook dat het je passie was. (En daardoor lijkt het toch wel alsof het het goede filmpje is. x) )


    Het was Nederlands :'D Maar tja, inderdaad een Germaanse taal dus ^^ Mijn broer en stiefvader vroegen me gewoon iets en ik antwoordde, haha.
    Ik schreef gewoon op "Dit is mijn passie", om te tonen dat schrijven mijn passie is. Ik dacht: Ik kan niet beter tonen dat ik van schrijven houd dan als ik het doe. Maar ik heb wellicht ook een vreselijk accent, dus het kan ook daarom zijn dat je me niet verstond.
    En ik heb zo vreselijk veel passies (toneel, talen, schrijven, ... Eigenlijk van alles dat met taal te maken heeft), dat het ook wel klopte wat je eruit afleidde, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Het was Nederlands :'D Maar tja, inderdaad een Germaanse taal dus ^^ Mijn broer en stiefvader vroegen me gewoon iets en ik antwoordde, haha.
    Ik schreef gewoon op "Dit is mijn passie", om te tonen dat schrijven mijn passie is. Ik dacht: Ik kan niet beter tonen dat ik van schrijven houd dan als ik het doe. Maar ik heb wellicht ook een vreselijk accent, dus het kan ook daarom zijn dat je me niet verstond.
    En ik heb zo vreselijk veel passies (toneel, talen, schrijven, ... Eigenlijk van alles dat met taal te maken heeft), dat het ook wel klopte wat je eruit afleidde, haha.


    ....Dat was Nederlands? o.O' Wauw. Dan uh zal het wel an de rumoerigheid liggen dat ik het niet verstaan kon? :'D Of aan het accent idd, ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben blij met de beoordeling :3


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    (...)

    ....Dat was Nederlands? o.O' Wauw. Dan uh zal het wel an de rumoerigheid liggen dat ik het niet verstaan kon? :'D Of aan het accent idd, ghehe


    Kan zijn, haha. Wacht, ik ga even kijken wat ik zei.
    Van dat eerste versta ik zelf niet veel, dus dat laten we even terzijde.
    [Broer]: Wat doe je?
    [Ik]: Dat zul je straks wel zien, zoetje.

    [Stiefvader]: Wat doe je?
    [Ik]: 't Is voor een wedstrijd, 'k heb het al gezegd.

    [Broer]: Hoeveel seconden heb je?
    [Ik]: 34.

    [Stiefvader]: Ga je een stop-motion maken of zo?
    [Ik]: Neen.

    Maar ik praat dus met mijn ouders, dus ik praat vreselijk Vlaams. Neh, zelfs geen Vlaams. Meer middentaal, echt dialect is het niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Antisocial schreef:
    Ik ben blij met de beoordeling :3


    Dat snap ik helemaal, haha. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Amidala schreef:
    (...)

    Kan zijn, haha. Wacht, ik ga even kijken wat ik zei.
    Van dat eerste versta ik zelf niet veel, dus dat laten we even terzijde.
    [Broer]: Wat doe je?
    [Ik]: Dat zul je straks wel zien, zoetje.

    [Stiefvader]: Wat doe je?
    [Ik]: 't Is voor een wedstrijd, 'k heb het al gezegd.

    [Broer]: Hoeveel seconden heb je?
    [Ik]: 34.

    [Stiefvader]: Ga je een stop-motion maken of zo?
    [Ik]: Neen.

    Maar ik praat dus met mijn ouders, dus ik praat vreselijk Vlaams. Neh, zelfs geen Vlaams. Meer middentaal, echt dialect is het niet.


    Áls ik dat allemaal hád verstaan, had ik er dus ook uit kunnen op maken dat het jouw passie is om met je familie te praten. Muwhaha. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Áls ik dat allemaal hád verstaan, had ik er dus ook uit kunnen op maken dat het jouw passie is om met je familie te praten. Muwhaha. :Y)



    Ik kan soms inderdaad niet stoppen met praten, haha.
    Nou is mijn geluidskwaliteit ook niet zo denderend en het was niet de bedoeling om zelfs maar te praten in dat filmpje (als ik normaal gezien met Nederlanders praat articuleer ik wel beter), dus tja, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried