• Hallo!

    Samen met Oakenshield, Elvithien, Hohenheim en Ignatius schrijf ik een story. De samenvatting staat hieronder. Ik hoop dat het jullie leuk lijkt en dat jullie er een kijkje willen nemen!







    Het is het jaar 2289. De Aarde is al tweehonderd jaar onbewoond verklaard en dat wat er van de mensheid over is, leeft op het ruimtestation Pangea Nova. Het is er krap, oncomfortabel en er heersen voedseltekorten. Mensen worden gemiddeld niet veel ouder dan 55 door de droge lucht en de slechte medische verzorging.
    Daarom keert een speciaal team voor het eerst in tweehonderd jaar weer terug naar de Aarde. Geen van allen is daar ooit geweest en hoewel ze allen goed getraind en voorbereid zijn, hebben ze dit geen van allen in de praktijk kunnen brengen. Zijn ze opgewassen tegen de bloeddorstige wezens die moeder natuur tijdens hun afwezigheid gecreëerd heeft? Kunnen ze de mutaties van hun voorouders, veroorzaakt door de vrijgekomen stof Tiberium, terugdraaien of eindigen ze net zoals zij?


    x Verhaallijn en personages door Elvithien, Hohenheim, Ignatius, Javelin, OakenshieId & DelanoDKM
    x Volledig Nederlands geschreven
    x Science-Fiction, Avontuur, 12+
    x Titel gebaseerd op de Tiberium-reeks, verhaallijn staat hier los van

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 13:48 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Woehoe. DelanoDKM is ook co-auteur geworden (:

    Bij deze vindt je hier hoofdstuk een: Tesla SRB-2264

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 21:33 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Woehoe. DelanoDKM is ook co-auteur geworden (:

    Bij deze vindt je hier hoofdstuk een: Tesla SRB-2264


    Ik zet hem erbij (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain