• Gelieve de regels te lezen voor aanmelding!

    Wat zoeken we:
    Wij zoeken 5 aspiranten per factie die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor je je inschrijft, want we zoeken enkel aspiranten die zicht 100% voor deze inwijding inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Tijdens deze inwijding kan je je aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht, foto-opdracht etc.). De voorwaarden per opdracht zullen dus ook telkens anders zijn en de manier van quoteren ook. Misschien lijkt het oneerlijk dat iedere factie een andere leider heeft, maar op het eind van de rit strijden alle beste aspiranten per factie tegen elkaar voor de eerste plaats.

    Voor elke opdracht krijgen je 10 dagen de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met jouw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kunt maximum 3 dagen uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat. Uitstel dient ook minimum één dag op voorhand aangevraagd te worden. Anders wordt 1 punt per dag te laat afgetrokken tot de dag van uitstel.

    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een naam op te geven. Dit mag je eigen naam zijn om de name van je role-play personage doorheen deze wedstrijd. Je mag dus enkel voor een voornaam gaan, maar ook voor een volledige naam. Indien je je username toch verandert, verwachten wij dat je dit desondanks in deze topic meld zodat wij je link kunnen aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Wij vragen dan ook om je aan deze voorwaarden te houden. Indien je bv. maar één minuut mag zingen, komt je niet met een lied van twee minuten af of indien je een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wensen wij geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien je je niet houdt aan de voorwaarden, zul je dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    Nog niet bekend.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. Je krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien je uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Je creaties worden niet op onze profielen geplaatst, zorg er dus voor dat we met gemak al je inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk. Je dient in bij je factieleider en bij Avarosa (zodat het topic aangepast kan worden).
    We waarschuwen 5 dagen - 1 dag voor de deadline.

    Naast al deze regels blijven natuurlijk ook de huisregels van Quizlet van kracht.


    5 F A C T I E S - 5 A S P I R A N T E N - 1 I N W I J D I N G
    (Doe hier de test als je niet weet in welke factie je hoort)



    A B N E G A T I O N
    Initiatiementor: Nana (Avarosa)
    Aspiranten:
    1. Ari (Marae) • I
    2. Sarah (involved) • I
    3. Hazel (Bloodrider) • I
    4. Anna (MissMills) • I
    5. Romy (Vervain) • I



    A M I T Y
    Initiatiementor: Leen (MarkOfCain)
    Aspiranten:
    1. Gris (Ellery) • Uitstel
    2. Noa (Nyl) • I
    3. Michelle (Celebration) • I
    4. Orsay (Decimoway) • I
    5. Rose (bookloverxp) • I



    C A N D O R
    Initiatiementor: Evi (Pedrad)
    Aspiranten:
    1. Aurelia (Eloquentiae) • I
    2. Calla (Idylle) • I
    3. Marthe (Tolkien) • Uitstel
    4. Amber (Sempra) • Uitstel
    5. Lena (Dhvani) • I



    D A U N T L E S S
    Initiatiementor: Envy (Markham)
    Aspiranten:
    1. Morte (Paracosm) • Uitstel
    2. Valerie (Fawkes) • I
    3. Anissa (passmeby) • I
    4. Gaby (CatchADreamx) • I
    5. Ivy (Oubliette) • I



    E R U D I T E
    Initiatiementor: Leah (Lacville)
    Aspiranten:
    1. Suzanne (Louella) • -3
    2. Linde (Eruditie) • Uitstel
    3. Kaimi (Aloha) • I
    4. Marie (Misao) • Uitstel
    5. Vera (DianePie) • I


    Eerste initiatieopdracht
    Soort: Schrijfopdracht
    Opdracht: De schrijfopdracht heeft betrekking tot de factie waarin je actief zult deelnemen na de kiesceremonie. Het is de bedoeling dat we jou of je karakter die je in de Divergent wereld creëert beter leren kennen. Je staat dus op het moment om te kiezen in welke factie je de rest van je leven wilt wonen. Blijf je in je huidige factie of verander je? Wat zijn de redenen hiervoor? We willen dus een beter beeld krijgen van je eigenschappen en de persoon wie je in deze wereld bent. De manier waarop je dit inkadert is vrij te kiezen, maar het moet rond de periode van de kiesceremonie zijn (we willen dus geen verhalen lezen waarin iemand de test uitvoert!).
    Voorwaarden: Minimum 500 woorden - maximum 1500 woorden.
    Deadline: 7 mei 2014
    Deadline aanvraag uitstel: 6 mei 2014
    Deadline uitstel: 10 mei 2014
    Afvallers: Geen

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 18:54 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lacville schreef:
    (...)

    Stop met leden binnenhalen, jij (cat) Grapje (:

    Hihi :)

    Kan ik nog bij Eritude of Dauntless?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    passmeby schreef:
    Kan ik nog bij Eritude of Dauntless?


    Bij allebei, maar bij Erudite zijn we met minde (wbw)
    Grapje, je kiest maar wat je wilt, haha


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyl schreef:
    Moet de opdracht in 3de-persoon? Of mag het ook de ik-vorm zijn? (:
    Dat mag je zelf kiezen. (:

    Eloquentiae schreef:
    Ik twijfel nogal, want ik kan niet heel goed bewerken - of eigenlijk is mijn laptop er te oud voor - en als camera heb ik alleen een iPod. Kan je mij anders even tussen haakjes neerzetten bij Candor [whoohoo, forever alone c':] met de naam Aurelia?
    De bewerkopdracht is sowieso met nog een andere keuzes zodat er voor ieder wat wils is. Het is dan eigenlijk gewoon een creatieve opdracht. En over de foto heb ik ook al een bericht gehad. Kwaliteit telt in deze ronde, maar kwantiteit ook. Probeer desnoods een camera van iemand te leren en anders is het maar ipod kwaliteit. Zorg dan gewoon dat je foto zelf goed is.

    passmeby schreef:
    Kan ik nog bij Eritude of Dauntless?
    Naam? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aloha schreef:
    Dit lijkt me een leuke wedstrijd. c:
    Ik denk er nog even over na.
    Op het gemakje. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Damn de twijfels. Ik ga toch bij Dauntless vanwege Courage.. En als naam Anissa


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als ik niet te laat ben wil ik graag meedoen in Dauntless met de naam Gabriëlla, afgekort Gaby.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Divergency schreef:
    (...)Op het gemakje. (:


    Hahaha, op zich. (':
    Maar ik wil wel graag meedoen als dat kan!

    Edit; moet ik wel een naam en factie opgeven. Ik heet Kaimi (een karakter naam) en ik zou wel graag bij Erudite willen. c:

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 9:06 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Lacville schreef:
    (...)

    Stop met leden binnenhalen, jij (cat) Grapje (:

    Nu is Erudite al even vol als Amity :)

    Dauntless is vol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben er nog bij(hoera)

    wanneer begint de eerste opdracht?^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    Ik ben er nog bij(hoera)

    wanneer begint de eerste opdracht?^^


    Die staat er al...


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Hij staat al online. De deadline komt wanneer er voldoende leden zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Nu is Erudite al even vol als Amity :)


    Nietes. Amity heeft er vier en Eruditie drie (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iemand is last minute nog overgestapt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?