• En Game of Thrones kwam binnen gewandeld!


    Ik heb deze username gekozen omdat ik sinds kort Game of Thrones kijk en er helemaal weg van ben. Ook omdat ik hem leuk vond klinken. Het is iets anders dan ik aanvankelijk van plan was, maar ik ben er toch tevreden mee. Mijn favoriete personage zie je in mijn profielfoto : Joffrey Baratheon. Ik vind hem zo leuk omdat hij echt een slechte attitude heeft en zo badass is.




    En wie is jullie favoriete personage en uit welke show/boek/film?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    NotYourHero schreef:
    Awesome naam ! je favo character... HOE DAN? zijn gezicht alleen al is om te haten xD
    nee Khaleesi's story line is mijn favoriet, personage ;


    Letterlijk vertaald all men must die


    Omdat hij evil is :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    hijs niet evil :3.. hijs hatelijk spoiled en een slechte koning :'D
    Arme acteur tho, waarsch 70 % van de wereld haat hem ook als persoon xD terwijl hij gewoon ziek goed acteerwerk neerzet ( + zelf ook vast een bitch is/kan zijn zal ook wel mee spelen ;P)
    moest toen ik las dat dat je favoriete personage is, meteen denken aan deze hieronder;p


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    hijs niet evil :3.. hijs hatelijk spoiled en een slechte koning :'D
    Arme acteur tho, waarsch 70 % van de wereld haat hem ook als persoon xD terwijl hij gewoon ziek goed acteerwerk neerzet ( + zelf ook vast een bitch is/kan zijn zal ook wel mee spelen ;P)
    moest toen ik las dat dat je favoriete personage is, meteen denken aan deze hieronder;p

    De acteur lijkt me een slimme jongen :') en sommigen zeggen dat hij een beetje op Draco Malfoy van HP lijkt, alleen erger en tja evil, kleine sadist die egenlijk al volwassen is :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat is iedereen dol op Dany zeg. Ik vind haar niet zo. Ze heeft een goed hart en bedoelt het allemaal wel goed, maar ze maakt slechte keuzes en kan niet zo goed regeren. Sowieso weet ze helemaal niks van Westeros af dus hoe wil ze daar iets van gaan maken? Een Stark en een Lannister zijn voor haar hetzelfde, ik bedoel maar.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 2:25 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    Wat is iedereen dol op Dany zeg. Ik vind haar niet zo. Ze heeft een goed hart en bedoelt het allemaal wel goed, maar ze maakt slechte keuzes en kan niet zo goed regeren. Sowieso weet ze helemaal niks van Westeros af dus hoe wil ze daar iets van gaan maken? Een Stark en een Lannister zijn voor haar hetzelfde, ik bedoel maar.
    This :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    antwoord op dat in 1 woord... Dragons



    niet goed kunnen reageren ? waar maak je die uit op. vond die slaven vrijzetten en hun masters slayen voor hun freedom geniaal. game of thrones heeft meerdere story lines vind niet dat je khaleesi met westeros moet gaan vergelijken.
    ik bedoel maar.. who needs knowledge about a city your dragons are about to burn ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    I love your username! Ik vind Jack's acteerwerk echt baas. Mijn favoriet is Tyrion en zeker als awesome duo met Bronn!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh like!
    Mijn favorieten zijn Sansa, Dany (eigenlijk alleen in het boek), Tyrion en Jaime.


    Alleen maar tranen van geluk

    ^Thanks both
    @Gleeson; like your username too tho


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat ik je hier nog geen compliment voor heb gegeven. :')
    Ik vind het een prachtige username. Hij klinkt mooi in de mond en is ook nog eens gerelateerd aan iets leuks. ^^

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 10:49 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Dat ik je hier nog geen compliment voor heb gegeven. :')
    Ik vind het een prachtige username. Hij klinkt mooi in de mond en is ook nog eens gerelateerd aan iets leuks. ^^
    fenksies ^^ de jouwe is ook heel mooi ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn ultieme favoriet is, denk ik, Jaqen H'ghar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stoneheart schreef:
    Mijn ultieme favoriet is, denk ik, Jaqen H'ghar.


    dies 'dood', zegtie zelf ;'D daarom noemde ik hem ook niet bij die naam ;3 maar dát personage ja ;D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    (...)

    dies 'dood', zegtie zelf ;'D daarom noemde ik hem ook niet bij die naam ;3 maar dát personage ja ;D


    De fysieke Jaqen, ja. Maar aangezien er geen andere naam/aanduiding bekend is... The Many Faced God, wellicht. Daarnaast komt-ie misschien terug, maar daarvoor verwijs ik je terug naar de boeken. ; )


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind hem echt heel gaaf :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.