Dat was vorig jaar al een aantal x gebeurd! x'D
Toen wilde de leerlingen ook gaan staken.
En dat deden ze ook.
Met een straf, als gevolg.
Behalve ik! Ik was toen ziek!
Dus (bijna) iedereen moest nablijven.
En ik ging vrolijk naar huis.
Nee bij ons niet... Volgens mij. Onze leraren zijn er toch te braaf voor... Vorig jaar met de staking stond onze school op internet omdat het o heftig was x] 2500 leerlingen die staakte! Niemand hoefde na te blijven x]
bij ons gingen een tijdje geleden de kinderen staken vanwege te veelles uren met gevolg jahstraf maar niet iedereen en wat later ging iedereen via de raamen naar buiten want de deuren waren op slot gedaan zodat de leerlinge nie weg konden natuurlijk kregen de leerlinge die buiten stonden wle allemaal strafxD
hha, bij ons wouden de leerlingen ook staken
is sommige gelukt, maar de meeste dus niet al de leraren de poorten, deuren en alle uitgangen barricaderen was gwn geniaal om te zien
Wij hebben dat ook! Maar alleen hebben we niet veel leraren die gaan staken! Maar ik was 11.10 al uit omdat mijn opa vandaag werd begraven dus veel heb ik er niet van gemerkt!
De staking zou vanaf woensdag ingaan (de eerste dag van de proefwerkweek) maar helaas gold dat niet voor ons. >.< Wij moesten gewoon de pw's maken. Tot nu toe heb ik weinig van gemerkt.