• Na bijna een maand Expendables te hebben gehad sta ik voor de zoveelste keer in dubio voor het kiezen van een nieuwe username dus, laat ik de keuze weer aan jullie.
    mijn opties:
    Breslin 1
    Cuvelier 6
    Coulson 1

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 16:46 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou niet voor Stallone gaan, want ik heb van velen al gehoord dat ze het zich beklagen als ze een naam met een 1 hebben genomen. Ook zou je op die manier wel eens een waarschuwing van de verkeerde persoon kunnen krijgen.

    Daarnaast vind ik Athos het leukst. Wat betekent het?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Ik zou niet voor Stallone gaan, want ik heb van velen al gehoord dat ze het zich beklagen als ze een naam met een 1 hebben genomen. Ook zou je op die manier wel eens een waarschuwing van de verkeerde persoon kunnen krijgen.

    Daarnaast vind ik Athos het leukst. Wat betekent het?
    het is zo jammer het kind die hem heeft is echt al lang niet meer online geweest en Athos is 1 van de drie musketiers


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou voor Athos gaan.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Athos, hoewel Coulson ook heel gaaf zou zijn. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nog steeds voor Silverton (cat)
    Maar aangezien dat geen optie is: Cuvelier.

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 21:34 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Expendables schreef:
    (...)het is zo jammer het kind die hem heeft is echt al lang niet meer online geweest en Athos is 1 van de drie musketiers
    Het is gewoon lullig dat indien je met een wedstrijd zou meedoen, de credits op deze manier nogal snel verkeerd gedoneerd kunnen worden. Dus het wordt ook gewoon aangeraden het niet te doen. Alsnog bij je er nog steeds vrij in. Daar niet van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Athos!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Athos (;


    26 - 02 - '16

    Athos!


    No growth of the heart is ever a waste

    Athos :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Silverton. (cat)
    Athos. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Athos vind ik het leukst ^^


    Stenenlikker

    Athos!


    -

    Athos
    Cuvelier =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Athos. :Y)