• Ja, ik weet het, er zijn al veel meer van dit soort topics. Ik wil gewoon even origineel zijn :Y) Hoor je het sarcasme.., jup.
    Maar oké, dit topic heb ik dus aangemaakt omdat ik story's zoek om te lezen als ik me verveel of gewoon zin heb om te lezen.

    Ik heb wel een paar 'eisen' (:
    -Ik wil graag een story die helemaal of bijna af is. [Dan kan ik doorlezen, ik hou niet van wachten]
    -Alleen de volgende onderwerpen:
    One Direction
    The Hunger Games
    Harry Potter
    Fantasy

    Ik hoop dat jullie een paar leuke verhalen weten, zodat mijn voorraad ook weer is gevuld.
    Alvast bedankt :Y)

    deze is nog niet af maar heeft al over de 50 hoofdstukken
    http://www.quizlet.nl/stories/129877/where-is-one-direction-ziall--one-direction/

    Ik heb op mijn profiel twee afgelopen verhalen staan.
    Binnenkort, als ik nanowrimo heb afgerond, is Slaap Lekker ook af. (Eind van deze maand/begin volgende maand volledig online.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 500 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014


    Hij is niet helemaal af, maar ik schrijf zo vaak mogelijk, tot nu toe telt de story bijna 50.000 woorden =).


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben net begonnen met een story Marvel/avengers/x-men gerelateerd. Als dat in je interesse ligt wil ik je wel aanraden daar even een kijkje te nemen haha

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/

    Ik heb niet echt een intro waar het over gaat omdat ik zelf nog niet weet waar ik mn story in ga laten eindigen enzo.



    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart




    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    everyone has feelings but don’t show them| One Direction |


    Fiona Skyler Grey

    "Don't touch me."
    "Maybe it was not just a accent"
    "You lie!"
    'Why should I?"


    Louis, Niall, Harry, Liam and Zayn

    Let me help you!
    I don't need help.
    I love you.
    What?


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!