• De site

    Wat is Camp NaNoWriMo?
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000 woorden) tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan één verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kun je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kun je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan word je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kun je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.
    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wilt. Titel en wordgoal mogen ook. ^-^
    Uitleg overgenomen van Yoru uit het eerste topic.

    Vorige topics
    Topic 1
    Topic 2

    Deelnemers
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Yoru | SoulKey | -
    10K

    Assassin | Normified | The War
    26K

    Mendelejev | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen
    50K

    Bates | JanaAusten | We Hold On To You
    50K

    Connolly | Cyreon | Feel
    30K

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22
    30K

    Requille | Vaitille | The Thorns of the Unreal
    30K

    Insurgent | Peblesse | Tormentor
    15K

    Kreynta | Kreynta | Once Upon A Time
    20K

    Emrys | Taraluis | Lilith
    ?K

    Novoselic | Chocolata | -
    ?K

    Knetterdisco | - | -
    10K

    Elvenking | Silverlance | A Game of Chess
    10K

    220912 | Sushita | The Archer Queen
    30K

    Ewijn | Delahaye | I'm coming home
    15K

    Foraoise | xSunshineee | Futurum | Winner!
    15K

    Finley | ZytrateAnatamy | Rebirth
    40K

    Scribe | Vipera | Slaap Lekker
    30K

    Pulsar | DDVO | D-Day to the final battle
    25K

    Opheliac | Lestrange | Apollyon
    15K

    Paenitet | Naille | Possession
    50K

    Aloha | Meteorsea | Synced
    50K

    alae | Sugarflake | Guardian Angel
    30K

    Maheegan | ElfCitadel | Selcouth
    10K

    DianePie | GwenxVeer | What happened yesterday
    25K

    Eloquentiae | Vivant | DOTD: Light 'Em Up
    10K

    Square | Squares | -
    30K

    Gailybell | - | Lover or Dealer?
    ?K

    WillNotLearn | WillNotLearn | The Seven Sisters
    10K

    DreamerN | DreamerN | The Apostates Virus
    20K

    Quies | Dubio | A roadtrip towards the truth
    50K

    Hybridum | Mikaelson | X
    10K

    H00D | xKooks | You and me should dance together
    50K

    Mylintis | Demesio | Frequent
    10K

    Lilium | LadyMoirae | Maireannach
    20K

    Leshley | Jaimmmy | Beyond this world
    10K

    Caille | Journals | -
    10K

    Idylle | Wygren | Dwalen
    20K

    Dusky | Uniicorn | The Dark Side
    10K

    Jingles | Eva Luijendijk | Anastasia
    20K



    Word Wars
    Een wordwar betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd (meestal een half uur of een uur) tegen anderen.

    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kunt zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 0:25 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Jingles schreef:
    Ik heb wel 14 woorden geschreven, whohoooo! Ben zo trots op mezelf nu. (cat)


    Je hebt er wel 5 meer dan ik.
    Met dat aantal van jou verdien je wel een ijsje :Y)

    Dusky schreef:
    (...)

    Je hebt er wel 5 meer dan ik.
    Met dat aantal van jou verdien je wel een ijsje :Y)


    O MY GOD NUTELLA-IJS! DAT IS TWEE VAN DE HEERLIJKSTE DINGEN BIJ ELKAAR: NUTELLA EN IJS!!!! :""D *begint met eten :Y)*
    Nu heb ik er btw alweer 204 bijgeschreven! :Y)

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 20:33 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb vier titels bedacht, en ze zijn heel slecht. :'D
    Ik heb een poll gemaakt en ik zou het heel fijn vinden als jullie hem in willen vullen. Het moet niet hoor!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meh. Ik heb mijn huiswerk nog niet af, dus ik mag van mezelf niet schrijven vandaag.
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 21:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Meh. Ik heb mijn huiswerk nog niet af, dus ik mag van mezelf niet schrijven vandaag.
    (no_chears)


    Haha, ik heb dat ook, vooral bij het studeren: zo van: nee, eerst ga je die pagina's nog afwerken;
    maar als ik dan eindelijk een pauze mag nemen van mezelf en ik dan aan het schrijven ben verlies ik heel gemakkelijk de tijd uit het oog..
    Soms ben ik dan al een uur aan het schrijven terwijl ik eigenlijk maar een kwartiertje pauze wou nemen ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Iemand die straks een word war van 22:00 tot 22:30 wil doen? Een half uurtje dus?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Iemand die straks een word war van 22:00 tot 22:30 wil doen? Een half uurtje dus?


    Ik denk dat ik wel mee doe.


    16 - 09 - '17

    Oeps, ik ben de word war totaal vergeten!


    16 - 09 - '17

    Haha, dan heb ik het in mijn eentje gedaan, denk ik. :'D Ik heb 1092 woorden kunnen schrijven. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik deed een poging en kwam weg met 245 woorden, haha. Ik weet op het moment zo weinig te schrijven. Ik heb ook geen doel of zo, ik heb mijn verhaal niet eens uitgewerkt en ik weet niet waar ik heen wil. Lekker handig. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik deed een poging en kwam weg met 245 woorden, haha. Ik weet op het moment zo weinig te schrijven. Ik heb ook geen doel of zo, ik heb mijn verhaal niet eens uitgewerkt en ik weet niet waar ik heen wil. Lekker handig. 8D


    Op een gegeven moment had ik dat ook. :') Ik had echt even geen overzicht meer, ook niet van mijn personages en namen en leeftijden en alles, toen heb ik daar maar gewoon een lijstje van gemaakt, en dat helpt wel echt. Persoonlijk ben ik alleen totaal niet van het plannen waar ik met mijn verhaal heen ga, dat zit in vage lijnen in mijn hoofd, maar voor de rest laat ik het eigenlijk altijd wel lopen zoals het loopt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Op een gegeven moment had ik dat ook. :') Ik had echt even geen overzicht meer, ook niet van mijn personages en namen en leeftijden en alles, toen heb ik daar maar gewoon een lijstje van gemaakt, en dat helpt wel echt. Persoonlijk ben ik alleen totaal niet van het plannen waar ik met mijn verhaal heen ga, dat zit in vage lijnen in mijn hoofd, maar voor de rest laat ik het eigenlijk altijd wel lopen zoals het loopt.


    Oh, maar dat doe ik normaal ook hoor. Ik heb ook een lijstje van personages en waar ze wonen, maar ik heb gewoon geen echt verhaallijn uitgedacht, alleen een begin. :'D


    Your make-up is terrible

    ^ Ik heb dat ook wel; soms krijg ik van iets random in mijn omgeving een vaag idee en dan begin ik daarom heen te schrijven en vorm ik iets van tweeduizend woorden; bij mijn verhaal nu zijn het meer woorden die dan in me opkomen zoals een panne of een file en bouw ik daar dan omheen.
    En op andere momenten begin ik gewoon te schrijven en komt het vanzelf uit mijn vingers tevoorschijn zonder dat ik er op voorhand over had nagedacht ofzo.
    Het hangt een beetje van het moment af.


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik verlaag mijn wordgoal naar 20000 omdat ik anders echt nooooit meer op schema kom. Als ik uiteindelijk weer goed sta verhoog ik het nog wel een keer.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, maar dat doe ik normaal ook hoor. Ik heb ook een lijstje van personages en waar ze wonen, maar ik heb gewoon geen echt verhaallijn uitgedacht, alleen een begin. :'D


    Ik heb dus zelfs meestal dat al niet, een lijstje met personages en alles. xd Ik plan bijna nooit met schrijven, alleen een beetje in mijn hoofd. Eigenlijk zou ik dat wel meer moeten doen, maar ik ben lui en heb er geen zin in en vind het veel fijner om te beginnen met schrijven en maar te kijken waar het uitkomt. Dat gaat niet altijd even goed, though.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)