• Ik moet voor levensbeschouwing een vriendschaps test maken met de volgende eisen:
    1) Er moeten minimaal 6 vragen zijn.
    2) De vragen moeten meerkeuze zijn.
    3) Er moet een score worden geteld.
    4) Er moeten meerdere uitslagen zijn.
    Ik hoop echt dat iemand hier goed is in het maken van testen, ik faal er namelijk heel hard in.
    Alvast bedankt :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Heel erg lang geleden heb ik daar weleens een poging tot gedaan.
    Toen heb ik van achter naar voren gewerkt. Bedenk dus eerst de uitslagen. Geef een marge van punten aan die uitslagen bijvoorbeeld 5-10, 11-16 enz. Pas daarna bedenk je de vragen. De meerkeuze antwoorden die je daaraan toevoegt moeten in één van de uitslagen passen.

    Stel het volgende voor:
    Vraag 1: A = 1 punt, B = 2 punten, C = 3 punten
    Vraag 2: A = 2 punten, B = 3 punten, C = 1 punt
    enz.

    Als je al die punten optelt, dan kom je op een score. Die score past binnen één van de marges die je hebt gemaakt bij de verschillende uitslagen. Onderaan de quiz kun je dus de puntentelling zetten, zodat degene die de quiz doet zelf zijn score kan uitrekenen en voilà. Ik hoop maar dat je deze misschien iet wat omslachtige uitleg begrijpt xd Ik vond het lastig om uit te leggen in ieder geval.


    Hamartia

    er staan heel veel quizen op internet en ook hier op Q..
    bekijk die vragen eens ^^ en maak er zelf iets van :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Pak de Hitkrant of één of ander tijdschrift erbij en zoek zo'n quiz daarin op.
    Haal daar je inspiratie vandaan, zou ik zeggen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."