• Ik zou het leuk vinden als er een subforum zou kunnen komen van Mainstreet.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Tegen.
    Sorry, maar ze zijn gewoon niet populair genoeg. En vandaar. Laat ze maar gewoon bij celebs staan.;)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Tegen. Er zijn niet echt veel fans hier, denk ik, en anders plaats je je topics gewoon bij "Muziek" of "Celebs".

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 19:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tegen. Er zijn bijna geen topics over Mainstreet. Lijkt me wat overbodig.


    Ex astris, sciencia

    Pulsar schreef:
    Tegen.
    Sorry, maar ze zijn gewoon niet populair genoeg. En vandaar. Laat ze maar gewoon bij celebs staan.;)


    + Als ze opeens Mainstreet gaan goedkeuren als subforum, dan moeten ze al veel dingen gaan goedkeuren als subforum (vind ik dan). Er zijn genoeg celebs, bands, tv-shows, boekenreeksen enz die veel bekender zijn dan deze band...

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 19:13 ]


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    (...)

    + Als ze opeens Mainstreet gaan goedkeuren als subforum, dan moeten ze al veel dingen gaan goedkeuren als subforum (vind ik dan). Er zijn genoeg celebs, bands, tv-shows, boekenreeksen enz die veel bekender zijn dan deze band...


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Tegen. Ik heb nog amper topics over Mainstreet gezien, dus snap niet zo goed waarom een heel eigen subforum nodig zou zijn.


    :)

    Libera schreef:
    Tegen. Ik heb nog amper topics over Mainstreet gezien, dus snap niet zo goed waarom een heel eigen subforum nodig zou zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat is Mainstreet? Nee dus. Kan er dan ook een subforum komen van iedere band die iedere Q-users leuk vindt? Nee dus.
    En eigenlijk had je het antwoord hierop al kunnen weten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wie is dat? Of wat is dat? Ken ik niet.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Zoals iedereen dus.


    Your make-up is terrible

    Ik ken die zelf niet, dus ik zie het nut er niet van in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    Ik ken die zelf niet, dus ik zie het nut er niet van in.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Pulsar schreef:
    Tegen.
    Sorry, maar ze zijn gewoon niet populair genoeg. En vandaar. Laat ze maar gewoon bij celebs staan.;)

    Pulsar schreef:
    Tegen.
    Sorry, maar ze zijn gewoon niet populair genoeg. En vandaar. Laat ze maar gewoon bij celebs staan.;)


    Some people are art and do art at the same time

    Tegen.


    Pretty is just a pretty word.