• Daar ga ik volgend 'schooljaar' heen om een semester te studeren =D.
    Ik kreeg het net te horen en ben nu helemaal hyper. Ik heb er nu al zo veel zin in. Nieuwe mensen ontmoeten, totaal andere vakken dan in Groningen en een tijdje in een ander land wonen.
    Nu alleen nog Noors leren...

    Gaat/wil nog iemand anders in het buitenland studeren?


    I am an idiot, I move.

    Leuk zeg. Veel plezier alvast. (:
    Ik zou zelf heel graag naar het buitenland willen (Nieuw Zeeland hehe), maar daar ben ik te verlegen voor, hoe stom dat ook klinkt. :'D

    Oh wauw, dat is echt awesome! :3
    Ja, ik ga volgend jaar in Kyoto studeren en daar kijk ik echt heel erg naar uit! ;D Wel grappig, want ik heb ook nog overwogen om naar Scandinavië te gaan, of dat misschien als tweede keus te nemen, maar ik ben toch mijn droom achterna gegaan en ga nu naar Japan!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is echt heel erg gaaf (:
    In het derde jaar van mijn opleiding moet je verplicht in het buitenland op stage, in het vierde jaar mag het en ik wil na mijn opleiding een master in het buitenland doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Wat leuk zeg!
    Volgens mij is Noors redelijk moeilijk om te leren, dus ik wens je succes (:


    26 - 02 - '16

    Oslo is echt een leuke stad! Ik ben half Noors dus kom er veel.
    Noors leren is niet zo heel moeilijk. Zelf wil ik ook echt nog een keer in het buitenland studeren!
    In elk geval veel plezier daar!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Dat lijkt me leuk, hoewel de taal me wel wat moeilijker lijkt. Veel plezier!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Dat lijkt me leuk, hoewel de taal me wel wat moeilijker lijkt. Veel plezier!

    Noors lijkt me nog niet zo moeilijk hoor =). Ik kan het zelf niet, maar toen ik in Noorwegen was zag je wel gelijkenissen met het Nederlands =).

    Veel plezier daar! Het is echt super leuk om naar't buitenland te gaan zo'n semester! =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is kei leuk!
    Ik zou graag een half jaar naar australië willen voor stage maar ik moet eerst kijken of het haalbaar is met mijn sport.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Super leuk! Heel veel plezier alvast en succes met Noors leren!
    Ik ga volgend jaar tien maanden naar Dallas, Texas, en dan ga ik daar naar High School. Als ik ga studeren zou ik ook super graag in het buitenland gaan studeren.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Super cool!
    Ik ga na 6 vwo (=zomer 2015) een jaar naar Nieuw Zeeland naar high school.