Saviours
Het is het jaar 3100. Precies 100 jaar na het Heljaar, het jaar dat de wereld ten onder ging aan het egoïsme van de mensheid. Door nieuwe technologieën werd alles mogelijk en gaven mensen om niets meer dan henzelf. Rellen braken uit en ze waren niet meer te stoppen. De helft van de wereldbevolking werd van de aardbodem gevaagd. Wereldleiders zagen in dat het zo echt niet langer kon. De helft van de wereldbevolking werd uitvoerig gekeurd en alleen de besten werden uitverkozen tot ‘saviours’ van de Nieuwe Wereld, het lot lag in hun handen. Alleen zij konden de wereld weer opbouwen. Hoewel er nu een goede basis lag voor een nieuwe wereldbevoling, waren de Wereldleiders nog niet tevreden. Ze wouden niet weer het risico lopen op een tweede Heljaar. Ze besloten elk kind een Daemon te geven, een dier die overal waar het kind gaat, meegaat. Elk Daemon weerspiegelt het bijbehorende kind. Is een Daemon strijdlustig en nieuwsgierig, dan wordt verwacht dat het kind dat ook is. Als een Daemon en het kind elkaars uitersten zijn, is het gedoemd te mislukken. De Daemon verdwijnt en het kind wordt door de overheid ingenomen, wat hierna met het kind gebeurt is een raadsel, maar er gaan vreselijke verhalen in de rondte.
Met de komst van de Daemons kunnen de Wereldleiders precies bepalen hoe zij hun ideale bevolking willen hebben.
De achttiende verjaardag is een keerpunt in het leven van de kinderen. Ze zijn nu officieel volwassen. In de Nieuwe Wereld betekend achttien iets anders. Elk kind wordt de dag na zijn achttiende verjaardag gescheiden van zijn/haar familie en opgehaald en meegenomen naar het Residentie, de hoofdstad. Hier bevindt zich een heel centrum waar de inmiddels jongvolwassenen allerlei lessen krijgen over de Nieuwe Wereld. Vijf jaar lang worden ze als het waren getraind, zodat ze de perfecte bevolking worden. Aan het eind van deze vijf jaar worden ze getest, als ze slagen, krijgen ze een vrij leven. Zakken ze, dan moeten ze hun hele leven werken voor de overheid of de Wereldleiders.
Je speelt dus een jongvolwassene in deze Nieuwe Wereld. De Daemon krijg je aangewezen. Je karakter kan heel anders zijn dan je aangewezen Daemon, maar je moet toch proberen je niet te veel af te wijken van je Daemon, anders kan het verkeerd gaan. In het centrum wordt streng gecontroleerd, als ze ontdekken dat je iets doet wat tegen de regels in gaat ben je de pineut. Je kunt het proberen, maar het is een groot risico. Je mag kiezen of je een achttien jarige wilt, of iemand die al langere tijd in het centrum is.
Lessen:
Regels van het centrum:
Niveau 1: 18 jaar
Niveau 2: 19 jaar
Niveau 3: 20 jaar
Niveau 4: 21 jaar
Niveau 5: 22 jaar
Invullijstje:
Lijstje personages:
Meisjes:
- Rose Amélie Linders - Mamo (niveau 1, de Sporters)
- Mae Harrison - Rawiyah (niveau 1, de Sporters)
- Chyou-Marise "Marie" Smiths - Curuxa (niveau 1, de Sporters)
- April Willow Lee - Confiance (niveau 1, de Handarbeiders)
- Katherine James Gilbert - xShopAHolic (niveau 1, de Sporters)
- Evelyne "Eve" Sophia Keck - RingKeeper (niveau 2, de Talenknobbels)
Jongens:
- Logan Doughlass Hoult - Raccoon (niveau 3, de Kunstenaars)
- Dennis Hugh Henderson - Microwave (niveau 1, de Handarbeiders)
- Stephen Kingston - LyraPhoenix (niveau 4, de Economen)
- Fergal Carbrey Teagan - Nageki (niveau 3, de Kunstenaars)
- Jamie Colin Dallas - MissMills (niveau 1, de Kunstenaars)
- Raymond Edward Valentino Sharman - Raccoon (niveau 2, de Sporters)
(Stel dat veel mensen mee willen doen, kunnen er eventueel mensen bij. Als mensen willen mogen ze ook eventueel een medewerker van het Centrum spelen als bijrol)
Regels van het topic:
Speeltopic
[ bericht aangepast op 6 april 2014 - 19:48 ]
"The most beautiful things in life go unnoticed..."