• Het team van Google Maps heeft een nieuw spelletje toegevoegd aan Google Maps voor iOS en voor Android genaamd Pokéman Challenge. Het spel draait volledig om de Japanse animatieserie Pokémon en werd in elkaar gezet in samenwerking met Nintendo, de bedenker van de serie. In het kort is het de bedoeling om in totaal 150 Pokémon-wezens die zich op allerlei locaties wereldwijd bevinden op te zoeken en uiteraard te vangen.

    Zodra je een Pokémon hebt gevonden dan klik je hier op en komt er een knop rechtsonder in beeld om het wezentje te vangen. Deze zal daarna worden afgevinkt in de Pokédex, het overzicht met alle gevonden wezentjes. Het doel is uiteindelijk om uit te groeien tot een ware Pokémon Master. Zoals gezegd zijn de wezentjes allerlei plekken op de wereld te vinden, kijk bijvoorbeeld eens bij het hoofdkantoor van Google gevestigd in Mountain View.

    Het is in ieder geval een spel waar je wel even druk mee bent. Om te spelen heb je de laatste versie van Google Maps voor iOS of voor Android nodig. Beginnen kan door de zoekbalk te activeren daarna op start te klikken. De zoektocht begint bij het Pokémon Lab bij CERN in Zwitserland. Door later op de zoekbalk te klikken kan de Pokedex weer worden geopend, hier zie je de recent gevangen wezentjes en hoeveel je er nog moet vangen.

    Google zegt dat Pokémon Masters 's werelds beste digitale verkenners zijn en hun passie om te verkennen zal de kaartendienst naar het volgende niveau tillen. De Pokéman Challenge dient dan ook als test om de beste Pokémon Master ter wereld te vinden.
    Source: Google - Google Maps Pokémon Challenge, 1 april 2014 [WebSonic]

    Ik heb het net al een tijdje gespeelt en het is echt leuk om te doen :Y)

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 9:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er al 34 :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit noem ik nou een leuke 1 april grap. :)

    Ik heb er 29!


    Your make-up is terrible

    Ik heb er maar 11 :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Zorg ervoor dat je de nieuwste versie hebt van Google Maps, open de app, druk dan op de "Zoeken" balk en druk daar op "Beginnen".


    Ah, thanks!

    Caille schreef:
    (...)

    Ah, thanks!
    No problem :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, ja, ik zag 't gisteravond al. Ik vind 't wel grappig. ^^
    Heb er al een stuk of 30.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik zit op de helft nu - ben het samen met een vriendin aan het spelen, hahaha.
    Maar nu weet ik niks meer.


    A girl who wonders.

    Ik heb er 13 volgens mij.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Pff waar zoeken jullie zoal? Ik heb er 18 en kan niets meer vinden. D:
    Wel leuk spel though! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het lukt me niet :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hahah awesome :3 In hoofdsteden Zoals Tokio zit het er vol van :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    hahah awesome :3 In hoofdsteden Zoals Tokio zit het er vol van :3


    Oh oke, dankje! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, hij doet het wel op mijn tablet. Wat grappig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er 15. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''