• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 16
    Miriam - Calhoun - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gevaudan - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Efe - 23 september | 14
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Durango - 24 december | 15
    Noek - Nymphe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Shailene - 14 maart | 14
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14


    DIVERGENT


    IEHIEHIEHHHIEH <3

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 17:51 ]

    Basic fit ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Candor heeft echt het mooiste plaatje :o Ik zou willen dat ik in Candor kan, maar ik zou in die busscene echt keihard liegen :'D

    Calhoun schreef:
    (...)
    DIE MAKE-UP. Ieh. Maar omfg hij staat zo sexy als hij zoent hehe.


    Dat 'uh, huh, haaah' ALS ZE ZOENEN HAHA. Maar inderdaad!


    Danmarks Dynamite.

    Wat deed jij in de busscene, Mir?

    Memoria schreef:
    Sorry, ik was aan het douchen.
    Dus, vandaag hadden we dus Frans. Ik ben zo ongelooflijk slecht in grammaire en we hadden daar dus test van gehad. E. en ik hadden dus een wedenschap gemaakt dat ik hoger zou hebben. Uiteindelijk had ik een 5.5 en hij een 6.7. :'D Wel, hij had dus vrij en we waren aan het praten over morgen. Hij liep dus zo mee naar mijn klas, waar mijn leraar stond te verwachten. Blijkbaar was dat zijn ex-leraar, want hij iets ergs aparts. " E., is dat je nieuwe verovering?" Ik stond daar echt met een fronsend gezicht, want ik snapte eerst niet wat hij bedoelde. Wel, mijn Engelse leraar keek hem verwachtingsvol aan en toen lachte E. dus. Zegt die leraar: "Well, I think you look cute together."Toen werd ik echt héél rood, man. Ik ben echt gelijk het klaslokaal ingegaan en ik lachte naar E. Toen besefte ik dus dat hij geen nee had geantwoord.
    Het lesuur daarna hadden we dus test wiskunde. Ik had daar echt super hard voor geleerd en het kwam er op neer dat ik er nog steeds niets van snapte. Ik en mijn vriendinnen stonden gewoon letterlijk zo'n dansje te doen in de hoop dat de vervanger niet zou komen opdagen. Alle leraren zijn weg met de andere jaren op schoolreizen, maar uiteindelijk kwam een vrouw aanlopen. Ik ging dus lekker slim naast mijn vriendin en E. zitten, waarna we een grapje maakte dat ik E zijn naam op mijn toetsenblaadje zou schrijven en hij de mijne. Mijn vriendin zou dat dus met T. doen en het was een mooi idee. Uiteindelijk kwam die lerares er dus achter dat het wiskunde A en B was en toen moesten we om en om zitten. Toen ik mijn test dus had ingeleverd, keek hij me vragend aan. Ik haalde mijn schouders op en toen de bel ging liep ik dus bijna tegen hem op in de deurpost. Hij zei echt iets heel schattigs, dat hij in mij vertrouwde en dat ik het vast goed had gedaan. Uiteindelijk na Geographie liepen mijn vriendinnen en ik naar de tram, om naar de bios te lopen. Echt, het was zo grappig. We hadden 45 minuten voor een reis van 50 minuten. We hebben gewoon een kilometer naar de tram gesprint. :')

    Ik ben er zelf nog niet achter of ik hem echt leuk vind of dat het komt door de aandacht die hij me geeft.
    (krul)


    NAAAWH.


    Danmarks Dynamite.

    Ik loog tegen de man. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gevaudan schreef:
    (...)

    Dat 'uh, huh, haaah' ALS ZE ZOENEN HAHA. Maar inderdaad!

    JAAA. Sexy oef.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hahaha, goedzo (Y) Ik zou niet willen dat hij mij iets aandeed xd

    Ik loog niet. HAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Nee inderdaad, veel te eng.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    IK HEB JORRIT BERGSMA LAATST NIET GEZIEN, TERWIJL IK TEGELIJK MET HEM IN THIALF WAS D:

    En ik pakte de kaas en keek weg van de hond en beschermde het kindje. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Goedzo, Gab c: Loog je de eerste keer wel? Of beide keren niet?

    Gevaudan schreef:
    Ik loog niet. HAHAHA.

    Omg eng, hahaha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik pakte niets. Ik vind kaas vies en vind messen eng. Ik beschermde het kindje :3 :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt