• Hallo,
    ik ben nu aan het leren voor de decentrale selectie van de Radboud Universiteit Nijmegen en ik vroeg me af of er hier onder deze Quizleters ook mensen zijn die toevallig meedoen aan de decentrale selectie van geneeskunde of wellicht een andere decentrale selectie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is dat iets als een toegangsexamen?
    Ik zou alleszins niet deelnemen aan het toelatingsexamen geneeskunde, omdat ik iets anders wil gaan volgen en ik sowieso nog een jaar zou moeten wachten. c:
    Succes nog!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heel veel succes!
    Ik heb twee jaar geleden meegedaan aan de decentrale selectie voor psychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen.


    I am an idiot, I move.

    Mijn studie had geen officiële decentrale selectie – enkel en alleen het schrijven van een motivationele brief (:
    Het was echter wel op de Radboud Universiteit, dus ik vind 't leuk om je als mede – student aan de RU in Nijmegen te verwelkomen als je er doorheen komt! (wat je gaat lukken, hoor)


    •

    Heel veel succes! ;)
    Mijn studie heeft geen decentrale selectie, wat ik wel prettig vind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow. Nou succes!
    En nee, ik ga waarschijnlijk niet mee doen aan een decentrale selectie. Rechten is niet overal meer beperkt toegankelijk en waar ik naar toe wil is er vanaf dit jaar geen decentrale selectie meer, dus dat is een hele opluchting (:


    Hamartia