• Mag ik de beginpost? (A)


    Reality's overrated.

    nawh wat moet je tekenen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luister deze epicness :'D


    Stenenlikker

    Expendables schreef:
    nawh wat moet je tekenen?

    Bij een foto uit een tijdschrift, zoals deze, moet je een deel van de foto pakken en dat natekenen.
    De eerste keer dat ik het had gedaan, vond de docent het niet goed genoeg. Ik moet meer vorm laten zien, ofzo.
    Verder moet ik ook nog eens sneller gaan tekenen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eccleston schreef:
    (...)
    Bij een foto uit een tijdschrift, zoals deze, moet je een deel van de foto pakken en dat natekenen.
    De eerste keer dat ik het had gedaan, vond de docent het niet goed genoeg. Ik moet meer vorm laten zien, ofzo.
    Verder moet ik ook nog eens sneller gaan tekenen.
    nawh mag ik het resultaat is zien?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    (...)nawh mag ik het resultaat is zien?

    EDIT: Sorry. Je kan het niet goed zien als ik er een foto van maak via m'n webcam.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 20:31 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eccleston schreef:
    (...)
    Wacht dan zal ik een foto maken.
    okay


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Geeft niet hoor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb ook geprobeerd de vrouw op deze foto snel na te tekenen. Ik moet je eerlijk zeggen, ze past zo op een Picasso schilderij (wat betreft mijn tekening).

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 20:35 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    haha lawl


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    Dat moment dat jongens je aanstaren omdat je net verklaard hebt dat je PewDiePie kijkt

    Zoiets had ik een keer in de tijd van Hyves en MSN. Een jongen uit mijn klas was helemaal verbaasd dat ik lid was van de Gamekings hyves. Hij had ernstig moeite te geloven dat ik dat echt keek. Ik denk dat dat de dag was dat hij besloten heeft dat ik vriend-waardig was.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    (...)
    Zoiets had ik een keer in de tijd van Hyves en MSN. Een jongen uit mijn klas was helemaal verbaasd dat ik lid was van de Gamekings hyves. Hij had ernstig moeite te geloven dat ik dat echt keek. Ik denk dat dat de dag was dat hij besloten heeft dat ik vriend-waardig was.
    hehe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik haat snel tekenen. Ik kan sowieso niet tekenen en op de Pabo moesten we een keer snel modeltekenen met houtskool. Vreselijk, ik mocht niet eens schetsen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran



    Omg, ik lig stuk hier xD


    Stenenlikker

    Draconian schreef:



    Omg, ik lig stuk hier xD

    Hahaha woww.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Good enough for me.
    And I'm done.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."