• Hello People.
    Het is al eerder gemeld, maar ik doe het nog even één keer duidelijk.
    Respectloze, kwetsende, boze, scheldende of overdreven reacties zijn absoluut verboden.
    We komen de laatste tijd weer steeds meer van dat soort respectloze reacties tegen. En vandaag viel de druppel die de emmer deed overlopen. Reacties als deze hieronder zijn overdreven en kwetsend.
    Bxllybxy zei op 27 aug 2008 - 22:28:
    volgens mij heb jij altijd soown kutkop ^^

    Bxllybxy zei op 27 aug 2008 - 22:31:
    je ziet er echt als uitgekakte hondenshit die al 5 jaar in de zon legt te verotten uit.

    Even voor de duidelijkheid: dit zijn geen reacties op mijn foto's. Maar reacties op de foto's van een andere user.

    Denk hier voortaan om, want zoals maar weer eens blijkt worden wij gedwongen om nog strenger op te gaan treden.
    Are we clear?


    Bored.

    ja sorry ik was toen zeer pist, kreeg toen ook ruzie met Ivy dervoor ><

    ohja dat weet ik nog wel

    IK vind dat die nog flink meevallen hoor. IK scheld zovaak,maarja als het echt niet mag zal ik me best doen >.<

    Schelden is verboden. Punt uit. Doe je het, zal dat consequenties met zich meebrengen. Niet proberen om niet te schelden, gewoon niet doen.


    Bored.

    Jezus. -_-

    (...)
    ohja dat weet ik nog wel


    ja jij gaf hem aan me, (je gaf me der zo veel)
    dat was toen met Alexx.


    *He's the one.

    xD
    Jongeh. die tweede ga ik onthouden xD
    Geniaaaaaal^=P
    Maar toch erg.

    Ik ben het met je eens. Mensen uitschelden hoort niet. Maar ik zeg ook wel eens wat tegen vriendinnen, maar die weten dat ik het niet meen. Is dat ook strafbaar?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben het met je eens. Mensen uitschelden hoort niet. Maar ik zeg ook wel eens wat tegen vriendinnen, maar die weten dat ik het niet meen. Is dat ook strafbaar?

    Als wij het zien, weten wij ook niet dat het een vriendin is. Daar zullen we dus ook gewoon voor waarschuwen en eventueel een ban geven.


    Bored.

    jaaj zulke berichten slaan toch nergens op? o_O


    AAP

    Like; als je scheld als je boos bent dan kan ik het nog begrijpen maar als je zo'n reactie op iemands foto zet dan denk ik dat er iets zwaar mis is met jou. Of, je hebt jezelf nog nooit gezien in de spiegel.

    I always say; kijk eerst naar jezelf en daarna naar een ander.

    Het respect is hier af en toe ver te zoeken op Quizlet.
    En gewoon melden als je het ziet, ook al ben je het niet zelf. Toch?
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Als wij het zien, weten wij ook niet dat het een vriendin is. Daar zullen we dus ook gewoon voor waarschuwen en eventueel een ban geven.

    Oké. dan weet ik dat :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    omg, dit meen je niet? n_n
    Wie zegt dat nou? ;S
    Hmpf, bewijzen de mensen weer eens hoe onvolwassen ze wel niet zijn n_n


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Jezus. -_-

    Die zit hier boven ^ ^

    Ik vind het echt raar als mensen zulke reacties zetten! Als je iemand niet mooi vind, zeg dan niets he... Je hoeft niet perse een berichtje te plaatsen!


    Your make-up is terrible

    Easy as it goes: als iedereen gewoon respectvol met elkaar omgaat zijn de strengere regels niet nodig. Ik ben zelf nog nooit zulke reacties tegengekomen als genoemd in het voorbeeld maar dit is gewoon respectloos en kwetsend.
    Ik kan nooit genoeg hameren op respect. Het staat zelfs in m'n profiel en niet voor Jan met de korte achternaam.


    No growth of the heart is ever a waste