• Hi, ik ga een nieuw verhaal schrijven. Hiervoor zoek ik natuurlijk een cover maar zelf maken lukt niet aangezien er ook een gifplaatje in zou moeten komen en de achtergrond weghalen lukt niet bij plaatjes die ik nodig heb.

Plaatjes: achtergrond, het hoofdpersonage, har paard en de dressuurgif
    Titel: Her choices.
    en voor de rest mag je het eigenlijk zelf wel weten. Ik heb helaas niks van credits of dergelijke maar ik zal je naam er bij zetten als je dat wil

take me back to the basics and the simple life

Ik zou wel een poging kunnen wagen, maar het is voor mij onmogelijk om een gif in een cover te verwerken.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ik wil het in het volgende weekend best proberen. (:

Ik wil het ook wel gaan proberen :3 Hij is denk ik vandaag al af, maar ik kan je niet beloven dat de gif daadwerkelijk in mijn cover gaat bewegen.
    Mag ik ook een beschrijving mogen van het verhaal? Dan weet ik wat het zo ongeveer zou kunnen worden. En als het een verdrietig verhaal is, dat ik het dan in zwart-wit maak. Als je wil natuurlijk. :Y)

[ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 10:51 ]

Some people are art and do art at the same time

Ik heb een probeersel gedaan, al heb ik dus wel een ander paard genomen, aangezien ik met jou plaatje echt niet veel kon... ik heb dus wel een beetje gekeken naar een gelijkaardige kleur, maar goed. Je moet maar bezien of je de cover iets vind of niet.

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

@Valkyries, die is echt mooi, dankje! Ik waxht nog even op de andere en dan beslis ik.
    @Opinio: het gaat over een meisje wat erg goed is in de dressuur maar door wedstrijden e.d. Haar vrienden dreigt te verliezen. Ik heb het nog niet 100% uitgewerkt omdat een deel hiervan in de loop van het verhaal komt. Opzich is het niet bedoeld als een erg zielig verhaal maar er komt wel drama in voor :3

Nee sorry, mij lukt het niet omdat ik geen goede foto van een paard kan vinden. Plus, een gif werkt niet in mijn cover en ik wed dat ik sowieso niet tegen die van Justine kan.

Some people are art and do art at the same time

Valkyries schreef:

Ik heb een probeersel gedaan, al heb ik dus wel een ander paard genomen, aangezien ik met jou plaatje echt niet veel kon... ik heb dus wel een beetje gekeken naar een gelijkaardige kleur, maar goed. Je moet maar bezien of je de cover iets vind of niet.

Wauw, die is prachtig. (:

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ik denk dat ik gewoon die van Valkyries neem. Ik vindt hem namelijk echt super gaaf :3
    heb je toevallig ook een linkje?

[ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 19:13 ]

Piaffe schreef:
    Ik denk dat ik gewoon die van Valkyries neem. Ik vindt hem namelijk echt super gaaf :3
    heb je toevallig ook een linkje?

Klik

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Nawww thnx (bloos)
    http://i1352.photobucket.com/albums/q651/Merrow_/Covers/cover1_zps18c69bed.gif

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”